Byuntae Baekhyun (18++)

Byuntae Baekhyun (18++)

5K Reads 70 Votes 4 Part Story
Baekhyun_YeonYeong By Baekhyun_YeonYeong Updated Sep 18

Aku kena cari kerja. Kebetulan aku dapat offer dari kawan aku untuk jadi bibik. Aku terima je lh.

DING.. DONG..

Aku bunyikan loceng rumah bos aku. Mulai hari ni aku kena duduk satu rumah dengan bos aku ni. Akhirnya dia buka juga pintu rumah tu.

Dia buka je, aku terbeliak tengok muka dia. Handsome gile do.....

''Aa...annyeonghaseyo..Kim Hae Ri imnida.''

''Masuk.'' Kata bos aku dengan angkuh.

Aku masuk. Berdebar betul. Rumah dia kemas tapi kenapa dia masih perlukan bibik.

''Duduk..''

''Nae, gumawo..'' 

Aku duduk bertentangan arah dengan dia.

''Kau pandai masak? Mak ayah tinggal dekat mana? Awak masih single lagi ke?''

Apa punya soalan dia ni. Macam tak ada kena mengena dengan kerja aku.

''Saya pandai masak. Buat kerja rumah ni semua saya pandai. Saya anak yatim, omma appa saya dah meninggal. Saya masih single lagi.''

''Owh kalau macam tu. Awak boleh mula kerja sekarang.''

Aku pun bangun, tapi aku kaku. Mana bilik aku masalahnya. Rumah dah lah 2 tingkat.

''Encik. Mana bilik...

No comments listed yet.