NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Ketua Pengawas , I Love You

Ketua Pengawas , I Love You

4.6K Reads 245 Votes 12 Part Story
_syhrh By _syhrh Updated Feb 12

Kisah tentang seorang gadis bernama Atilah Syuhaila . Dia berasal daripada keluarga yang sederhana sahaja . Walaupun begitu , dia sering dicaci oleh keluarga angkatnya . Syuhaila tiada ibu bapa sejak dari kecil lagi . Keluarga angkatnya yang menjaganya dari kecil .
Setelah Syuhaila dapat lari dari pelbagai masalah , dia berjumpa lagi seorang yang kerek iaitu ketua pengawas sekolahnya , Tengku Adly Shah . Mereka sering bertikam lidah ketika bertemu .

"Kau nak apa lagi ? Kan aku dah minta maaf . Takkan tu pun tak cukup . Kerek betul kau ni ." - Atilah Syuhaila

"Memang pun . Baju aku ni dahlah mahal . Kau ingat senang - senang aku nak bagi kau lepas ." - Tengku Adly Shah

Pelbagai peristiwa berlaku antara mereka berdua sehinggakan mereka berdua menjadi rapat . Di mana ada Syuhaila , di situ juga ada Adly dan disebaliknya . 

Disebabkan satu peristiwa membuat hubungan mereka renggang . Apakah akan terjadi di antara mereka berdua ?

No comments listed yet.