NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
[ S.U ] SimSimi 심심 | Kai

[ S.U ] SimSimi 심심 | Kai

10.9K Reads 1.5K Votes 13 Part Story
● I'm Toilet Wife ● By x_xxx_x Updated Oct 21, 2016

● Siapa sangka watak disebalik aplikasi Simsimi itu ialah seorang lelaki yang sedang bosan ? ●


                                      ⇩ ⇩ ⇩

Tak semua orang suka dengan dengan aplikasi Simsimi . Pertamanya sebab benda tu annoying gila . Kadang-kadang rasa nak campak phone dalam gaung 

Kedua , dia suka merepek bukan-bukan . Walaupun ini hanyalah satu aplikasi , tapi ianya seolah kita berchatting dengan manusia sebenar . Manusia yang menyakitkan hati .

Semua orang dah uninstall Simsimi .

Tapi tidak bagi aku .

Aku suka dia .

                                      ●●●

♡ S/I by - @sugastly ♡
♡ C/C by -  @neverjams ♡

Simsimi dlm kira baik duhh.. Simsimi chat yg sbenar ya Ampun.. aku rase mcm nk rebus je😂😂
PsychoJeon_ PsychoJeon_ Sep 15, 2016
Wahai author yg ku syg... Mengapa engkau tak publish Typo punya story... Saya sudah menunggu
-gbunns_eunkook -gbunns_eunkook Oct 15, 2016
Sedar sikit diri tu encik 😂😂😂😂😂 main² jerr 😂😂😂😂😂
-mochie -mochie Nov 02, 2016
simsimi ni macam talking angela pulak.Ada sorang laki di sebalik talking angela.Hiii hiii
IMMA-12-TRASH IMMA-12-TRASH Sep 26, 2016
Chen:Simi!!!ni aku dah jumpa anak tekak kau!!! meh ambil kat dalam jamban!!!!