[ S.U ] SimSimi 심심 | Kai

[ S.U ] SimSimi 심심 | Kai

6K Reads 966 Votes 13 Part Story
● I'm Toilet Wife ● By x_xxx_x Updated Oct 21

● Siapa sangka watak disebalik aplikasi Simsimi itu ialah seorang lelaki yang sedang bosan ? ●


                                      ⇩ ⇩ ⇩

Tak semua orang suka dengan dengan aplikasi Simsimi . Pertamanya sebab benda tu annoying gila . Kadang-kadang rasa nak campak phone dalam gaung 

Kedua , dia suka merepek bukan-bukan . Walaupun ini hanyalah satu aplikasi , tapi ianya seolah kita berchatting dengan manusia sebenar . Manusia yang menyakitkan hati .

Semua orang dah uninstall Simsimi .

Tapi tidak bagi aku .

Aku suka dia .

                                      ●●●

♡ S/I by - @sugastly ♡
♡ C/C by -  @neverjams ♡

Wahai author yg ku syg... Mengapa engkau tak publish Typo punya story... Saya sudah menunggu
parkari- parkari- Oct 15
Sedar sikit diri tu encik 😂😂😂😂😂 main² jerr 😂😂😂😂😂
tnfara tnfara Nov 02
simsimi ni macam talking angela pulak.Ada sorang laki di sebalik talking angela.Hiii hiii
IRMA_11_CSH IRMA_11_CSH Sep 26
Chen:Simi!!!ni aku dah jumpa anak tekak kau!!! meh ambil kat dalam jamban!!!!
RaeAh_12 RaeAh_12 Sep 16
Ehhh! Kai bae ak.. Jgn hamikk //amik kuali dyo ketuk simsimi//