NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
3V

3V

2.8K Reads 277 Votes 21 Part Story
R By nadhsuR Updated Dec 22, 2016

Kawan // Lawan

Putih // Hitam

3 // Suara  

Aku // Dia

Cerita berkisahkan kehidupan ku di alam Universiti.

Aku.

Aku yang mempunyai 3 suara yang berbeza. 3 suara dalam 1 badan. Merekalah lawan dan  jugalah kawan. Hitam dan Putih.

PyonInspirit PyonInspirit Sep 30, 2016
Nice rush nice 👏👏 waiting for the next onee ( ´ ▽ ` )
Anna_AlFaqir Anna_AlFaqir Oct 16, 2016
Maigad 😂😂😂 tisu arr hati kau tam... ingat hitam hati hardcore.
Anna_AlFaqir Anna_AlFaqir Oct 16, 2016
Haha haha. Syaithon nyeeee kakak. 😂😂😂 patut sujud syukur sikit adik dia masih lurus. Hahahaha.
Anna_AlFaqir Anna_AlFaqir Oct 16, 2016
Aku rasa semua orang ada mende camni dalam diri diorang kan? Depends on diri sendiri nak ikut yang mana satu. Walaupun aku rasa aku selalu ikut yang evil tu lah. Ke aku je pelik sama macam budak ni? 😂😂😂
Anna_AlFaqir Anna_AlFaqir Oct 16, 2016
Daddy... daddy cool.. ok. Cool giler abah dia fist bump. Ayah aku fist bump tu mende pun dia tak tau. Hahahaha