3V

3V

2.2K Reads 185 Votes 20 Part Story
R By nadhsuR Updated 4 days ago

Kawan // Lawan

Putih // Hitam

3 // Suara  

Aku // Dia

Cerita berkisahkan kehidupan ku di alam Universiti.

Aku.

Aku yang mempunyai 3 suara yang berbeza. 3 suara dalam 1 badan. Merekalah lawan dan  jugalah kawan. Hitam dan Putih.

Nice rush nice 👏👏 waiting for the next onee ( ´ ▽ ` )
Maigad 😂😂😂 tisu arr hati kau tam... ingat hitam hati hardcore.
Haha haha. Syaithon nyeeee kakak. 😂😂😂 patut sujud syukur sikit adik dia masih lurus. Hahahaha.
Aku rasa semua orang ada mende camni dalam diri diorang kan? Depends on diri sendiri nak ikut yang mana satu. Walaupun aku rasa aku selalu ikut yang evil tu lah. Ke aku je pelik sama macam budak ni? 😂😂😂
Daddy... daddy cool.. ok. Cool giler abah dia fist bump. Ayah aku fist bump tu mende pun dia tak tau. Hahahaha