æ.

æ.

131K Reads 26.4K Votes 36 Part Story
🖤 By -itsfy Completed

Dia adalah kawan yang periang dan ambil berat tentang kawannya. 

Tapi, disebabkan 'dirinya yang lain', dia gagal mengawal dirinya dan tanpa dia sedari, dia telah membunuh satu persatu kawannya.

"Are you started to think that's me?"

"There will be no longer YOU."

ㅡ Fy's storyline.

Highest rank : #1 in mystery/thriller

{Complete ㅡ 2016}

  • bts
  • death
  • horror
  • jhs
  • jjk
  • knj
  • ksj
  • kth
  • myg
  • paranormal
  • pjm
  • suicide
SyafiqZ SyafiqZ Dec 24, 2017
Jadi taehyung mati ikut lelaki tak dikenali pergi tasik semalam
Kim_Faz Kim_Faz Apr 11
Apakah? Baby boo aku ada lagi lah...sihat walafiat alhamdulillah lagi ni...em em
jung_hoseok03 jung_hoseok03 Mar 18, 2017
My bestPreng!! Wlaupon dia x kenal aku..hehe.. Btw.. Knapa taehyungg??wae?? Ko dh banyak dosa sgt ke ??
- - Nov 13, 2016
Huaaa aku ketinggalan sbb espiyemm...nsib baik terdetik stalk kau nak tengok ada crita bru ke tok