WHAT?! Kau Bukan Duda?!

WHAT?! Kau Bukan Duda?!

19K Reads 1K Votes 13 Part Story
ռʊʀ natasa By nnatasa101112 Updated 2 days ago

Dahlah tak cukup umur, nak exam pulak tu. Tapi, sempat lagi kerja? 5 kerja dalam satu hari? woah. 

"Mama!" Ambik kau, anak siapa pulak panggil aku mama ni? kawin pun tak, ni ada anak? Aduhmak, macam mana ni?

"Tak nak balik, nak mana." Hey, budak tu pula... tak nampak aku kerja ke? wait, dia mana faham. Bapa dia mana pulak ni?! Aku tengah kerja ni, maunya tak dapat duit aku kang, aku saman kau bapa budak ni!!!

"Jaga dia je, aku bayar dua kali ganda dari gaji kau sebulan untuk jaga dia." What? Wow, boleh buat sekolah aku tahun depan. Nak, tak nak, nak, tak nak. Hmm, macam mana heh?

"Be my mom for my son forever, will you?" Huh??? Bukan anak dia? Lah, dah lah aku dapat gelaran mama, dia pula dapat gelaran papa. memang kena cop suami isterilah... dia lamar aku, tapi dia kan dah ada orang lain? kenapa cari aku?

JANGAN MENIPU!!!!!

No comments listed yet.