NEW: Tap by Wattpad
FREE Addictive Chat Stories 😍🔥
DOWNLOAD NOW!
WHAT?! Kau Bukan Duda?!

WHAT?! Kau Bukan Duda?!

59.5K Reads 3.1K Votes 28 Part Story
nnatasa By nnatasa101112 Updated Feb 18

Dahlah tak cukup umur, nak exam pulak tu. Tapi, sempat lagi kerja? 5 kerja dalam satu hari? woah. 

"Mama!" Ambik kau, anak siapa pulak panggil aku mama ni? kawin pun tak, ni ada anak? Aduhmak, macam mana ni?

"Tak nak balik, nak mana." Hey, budak tu pula... tak nampak aku kerja ke? wait, dia mana faham. Bapa dia mana pulak ni?! Aku tengah kerja ni, maunya tak dapat duit aku kang, aku saman kau bapa budak ni!!!

"Jaga dia je, aku bayar dua kali ganda dari gaji kau sebulan untuk jaga dia." What? Wow, boleh buat sekolah aku tahun depan. Nak, tak nak, nak, tak nak. Hmm, macam mana heh?

"Be my mom for my son forever, will you?" Huh??? Bukan anak dia? Lah, dah lah aku dapat gelaran mama, dia pula dapat gelaran papa. memang kena cop suami isterilah... dia lamar aku, tapi dia kan dah ada orang lain? kenapa cari aku?

JANGAN MENIPU!!!!!

Citer ni mature, tapi bukan sampai 🚷 eh salah! Jap..🔞hah, baru betul. Citer ni tak ada yang boleh merosakkan, tapi lebih kepada motivasi dan imaginasi author yang tak kesampaian✌

No comments listed yet.