Kahwin Bawah Umur

Kahwin Bawah Umur

34.3K Reads 1.2K Votes 28 Part Story
Budax Kechik By BudaxKechik Updated Nov 19

Kahwin Bawah Umur? Maksudnya kahwin semasa masih bersekolah. Memang jarang orang buat. Sebab kata orang budak sekolah tak tahu apa-apa pasal rumahtangga. Bukannya diorang mampu pikul pun tanggungjawab sebagai suami isteri. Tapi zaman sekarang ni budak sekolah pun dah tahu macam pasal hal rumahtangga sebenarnya. Ada jugak yang dah mampu pikul tanggungjawab tu. Tak percaya? Jujur aku cakap aku pun tak percaya jugak sebenarnya. Budak sekolah apa je yang diorang tahu. Enjoy and Enjoy. Tapi yang buat aku percaya bila dengar sendiri pengalaman dari 'member' aku yang masa umur diorang 16 tahun. Aku tulis cerita ni.

ainanrez_ ainanrez_ Nov 21
uii 16 tahun baru dah bercintan bagai nak gila pehh sembilan tahun bercinta x pndng org lain setianya💕💕🙈😂