Criticism Zone

Criticism Zone

256K Reads 35.9K Votes 120 Part Story
Puteri Kartika Sutradewi By bunktan- Updated 20 hours ago

Jangan baca kalau taknak sakit hati dan punggung panas. 

 [ Cover ; @kokokun- ]

-extrakook -extrakook Oct 26
Atuk dia bagus weh. Bagi nama bapak dia pendek je. Entah mana silap bapak dia bagi nama gini😂😂 nak panggil apa ni
toppaware toppaware Oct 18
Otak dia 😂 tak pernah lagi aku tengok tajuk panjang gini 😂😂
kylldiars kylldiars Nov 17
perghh ini kalau nak kahwin, jenuh laki dia nak ucap nanti hahahahhahahhah
LolXD tengok tajuk jer pun dah tahu jalan cerita nya macam mane. Wait... Ni bukan tajuk lagi dah... Ni dah macam sinopsis je.