Bukan Untuk Dicintai

Bukan Untuk Dicintai

57.5K Reads 2.9K Votes 29 Part Story
Sue Hanania By SueHanania Updated 3 days ago

#11 in ROMANCE ( 02.12.16 ) | 

"Five." 

Dahi Naina dah berkerut seribu. "Five? What five?" Soalnya hairan.

"You insult me five times."

What? Itupun dia kira.

"So?"

"So, I have my rules, Faith Naina."

Dah buat peraturan pula dia nie. "Excuse me, Mr Ezmir Syah. I don't do 'rules' thing."

"Itu dulu. Sekarang aku nak ajar kau macam mana nak bersopan ketika bercakap dengan suami kau."

Naina menghentak kakinya tanda protes. Suka hati dia saja nak wujudkan peraturan bagai. Naina menjeling wajah tampan suaminya itu.

"What is it?"

"I know you love to insult people, especially me. Good news for you, you can insult me as mush as you want," ujar Ezmir. Naina senyum. Seriously? Good then.

"....and I will kiss you as mush as I want, too." Sambung Ezmir sambil menguntumkan senyuman mengejek dibibirnya.

"What?"

"One insult, two kisses. One slap, ten kisses. Deal?"

Naina mengecilkan fokus pandangannya. Amboi, sedap pula dengar bunyi peraturan dia! Tak ingin aku.

"How about punch in your face?" Tanya Naina sambil memeluk tubuhnya. Perkataan 'punch' sengaja ditekannya.

"Punch? I'll punish you in my bed, then. So, we have a deal?"

"No." Jawab Naina pantas. Hisy, tak nak aku. 

"So, from now on behave yourself."

Naina menjulingkan matanya ke atas. Susah betullah kahwin dengan orang tua ni, Semua benda pun nak kena betulkan, komplain Naina dalam hati.

"Are you rolling you eyes at me just now?"

"No." Nafi Naina. "Awak perasan kut sebab awak memang teringin nak kiss saya, kan. I know it." 

"Rasanya, kalau peraturan tadi tak wujud pun aku masih boleh kiss kau. Aku dah buat lebih daripada kiss, remember?"

No comments listed yet.