NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Guardians Of The Heart

Guardians Of The Heart

187K Reads 10.6K Votes 67 Part Story
h e l l o By anatashaaalfiera Completed

Disebabkan satu misi yang diamanahkan kepada mereka bersepuluh . Mereka terpaksa berkerjasama demi menjayakan misi tersebut akan tetapi kalau dah hari hari tatap muka yang sama berkerjasama dengan orang yang sama gila tidak jatuh cinta? Cinta dipendam tertolak sudah? Ouh mungkin. 

Meski permulaan persahabatan mereka agak goyah tapi tali persahabatan tidak akan putus. 

Perubahan yang dirasai membawa impak yang besar. 
Bukan berubah kerana manusia berubah kerana Tuhan. 
Bukan membenci kerana dendam tapi kerana ego menguasai. 

Kisah perkenalan yang agak hambar. Kisah perjumpaan didahulukan dengan pergaduhan itu benda biasa. Tapi siapalah mereka untuk tidak saling berbaik. Ya cliche. Tapi itulah kesudahannya. 

Kahwin? 

Mungkin ya mungkin tidak.

-kaishin -kaishin Nov 02, 2016
'Benda yang ada sekarang ni tak de' duh aku tergelak baca benda nih😂
finietido_ finietido_ Nov 07, 2016
Aku rasa kita ni satu kepala lah,, suka buat cerita pasal budak² skolah ni . 😂😂
nurulamalianordin nurulamalianordin Sep 18, 2016
Yes . U and i friendly .😊 rilekk kita sma dgn awokk ye . u 14 . But i 15 to be . 💕😂 no wonder right ?
iesyah_ iesyah_ Nov 25, 2016
The best thing is..awl cerita pon dh tergelak nak terpecah perut...good job(?) sis
roseanne94_ roseanne94_ Sep 19, 2016
Kita sama 14😂 psl carut2 tu i tak kesah sbb yelaa.. teenagers mmg suka carut ean😂 i pun kadang2 suka carut😂
berrybiena berrybiena Jan 03
Adui...sampai kluar airmata aku. Memang lawak la...Hahaha...