NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
MAFYA ABİM!!

MAFYA ABİM!!

90.3K Reads 4.3K Votes 24 Part Story
smile_to By smile_to Updated Feb 26

Yağmur,
Gökyüzünün ağlaması dır derler, 
Hayır değil..
Yağmur ,yaşamın gerekliliklerindendir..  Yağmur olmassa, bize gölge edecek bir bulut olmazdı, yağmur olmassa ağladığımızda bizi saklıcak kimse olmazdı...
Muhtaçtım ben.
Yağmuru sevmesemde ona muhtaçtım. Ağlarken yağmurun arkasına saklanmaya muhtaçtım. 
Korktuğum halde muhtaçtım. 
Yağmura deli gibi muhtaçtım.
Ondan nefret etsem dahi... 

  Yağmur çılgınca yağıyordu. Hemde o gün künden daha fazla o yangını söndürecek kadar...

  Her zaman ki huzur bulduğum yerimdeydim. Benim için özel olan yerde (3. Bölümde esilanın gittiği yer) 

Ayaklarımı salladıgım küçük iskeleden ayaklarım suya batırılmış gibi sırılsıklamdım. Tıpki üstüm gibi. 

Yağmur, suya çarptıkça yukarı çıkan
Küçük su damlacıkları kaçarcasına etrafa sıçrıyorlardı. Sonra tekrar suya karışıp en derinliklerine saklanıyordu. Yağmur bu küçük göle yeni arkadaşlar getiriyordu, yeni damlacıklar...

Göz bezlerim sessizce kendilerini bırakıp göz yaslarımın yagmurla karışmasını bekledi. Yanagimdan akan adamı.
Su damlacıkları göz yaşlarımla karışıyordu.
Ağlamıyordum..sadece güçsüzlüğümü gizliyordum. Güçsüz olmaktan nefret ediyordum..korkmaktan..üzülmekten...ağlamaktan nefret ediyordum..

  Her ne kadar, her yerde mutlu deli dolu bi kız gibi görünsemde.. Gecelerimi kimse bilmiyordu
Uyumadığımı,
Sessizce ağladığımı,
Korkunç rüyalarımı,
Herkes benim mutlu olduğumu sanıyordu. Öyle sanılmasını istiyordum, bana acımış gibi bakmalarını değil

Ben geceleri uyumayan ağlayan kız, gündüzleri ise yenilmeyen mutlu kız..
 
Ben kim miyim?
Ben gündüzleri sahte olan bi kızım,
Ben Esila SOYKIRAN
###########

Esila soykıran iki abisin var . birinin adı burak sert olmasına rağmen bir o kadarda yufka yürekli. Bide uraz var dünyada, yer altında bilinen en buyuk mafya adamı esila bunu bilmiyor..henüz



K

_uehara_ _uehara_ Jan 02
Vsgdvdrg bunu da biraz geç gördüm ama caktirmayin watpad in en güzel hikayelerini hep sonradan fark ediom aq
ciiseembalciii ciiseembalciii Nov 21, 2016
Ben senin en büyük hayranınımmmm ablaaa nolur yorumuma cevap ver Abla seni çoook seviyorum ablaaaa
ciiseembalciii ciiseembalciii Nov 21, 2016
Peki bu kitapın devamı gelicek miii en çok merak edilen sorulardan
serraserena serraserena Sep 17, 2016
Kitap güzel gidiyor beğendim akıcı ama yazım hatalarını biraz azaltsan çok iyi olur :)
LadyFantastik LadyFantastik Sep 09, 2016
Gerçekten konu çok akıcı olmuş , yazış tarzını beğendim. Kitapları değerlendirmeyi seviyorum . Benim de kitabımın yorumlanması beni daha iyi bir yazar yapıyor. Sen de benim kitabımı inceleyip yorumlar mısın? Teşekkür ederim :)
DefnenurKural DefnenurKural Nov 28, 2016
Bu kitabı bana BİGLOVESS önerdi çok met etti ilk bölünmede bayıldım...