Introducing Tap by Wattpad!
Discover addictive chat stories from your favourite Wattpad writers that will make you go 😮😍🔥
CHECK IT OUT
Ezigin Degisimi

Ezigin Degisimi

42.4K Reads 1.7K Votes 16 Part Story
Rabia Konyali By RabiaKonyali Updated 5 days ago

Acıdan başka bir şey görmedi GECE.
Acıdan başka bir şey vermedi DEMİR.
 
Sadece sevmişti kız. Tek suçu kilolu ve çirkin olmasıydı belki. Ama aslında dünyanın en iyi en güzel yüreğine sahipti. İki sene sevmişti kız. Tam iki sene boyunca onu gözledi. Başkasına dokunuşunu izledi. Başkasını öptüğünü gördü.

Keşke dedi kız içinden. 'Keşke güzellik bu kadar önemli olmasaydı.' Tabi DEMİR'İN neler yaşadığından habersizdi. 

Demir gece'ye aşık olucak mı?

Gece ne olursa olsun Demir'i affedebilecek mi?

Gece aşkı mı?

Yoksa öfke, nefret ve İntikamı mı seçicek?

Aşkları her daim sürecek mi?

Biri karanlıktı biri beyazdı. 

Beyaz olan seçimini karanlıktan yana kullandı.

///////////////////////////////////////

Demir "gece ben sana aşık oldum. Herşey için çok özür dilerim. Yaptıklarım için, yaşattıklarım için, gözünden akan her damla yaş için çok üzgünüm.  Lütfen affet." 

Dediğinde yine ve yine gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı. Lanet olsun. Neden durmuyo ki bu göz yaşları. Affetmek o kadar çok istiyorum ki ama bir türlü gururumu ezemiyorum.

"Ben seni çok sevdim. Ama sen benle dalga geçtin." dedim ve arkamı dönüp uzaklaştım  oradan.

Belki bir gün. Belki bir gün affederim seni...

Bence senin adın Dykan falan değil ben seni Thomas olarak tanıdım öyle kalacaksın yani seni markette görsem "DDDDDDYYYYYLLLLAAAAAAAANNNN!" diye ciyaklamam.
                              "TTTTTTHHHHHHOOOOOMMMMMMAAAAAAASSSSS" diye ciyaklarim bu bi gerçek
Bu çocuk bana aşık olsa varya. Çocuk taş kaya meteor yani vini kimdi yaa😄
ahubal ahubal Dec 18, 2016
belalı kızlar çetesi aklına geldi ama belki senin fikrindir günahını almayayım
Dlakgn13 Dlakgn13 Oct 19, 2016
Aynı kişi adı ve soyadına kadar aynı olarak "Psikopat" kitabının baş karakteri bunu biliyorsun değil mi?
Çok fazla karakter var yaa şimdiden yarısını unuttum, bu arada keşke almedayı sürtük yapmasaydın seviyorum ben onu
Bana bu adam 3 2yaşında deseler inanırım. Evetvbu da bir gerçek