Sadece Sevdim

Sadece Sevdim

73.9K Reads 3.1K Votes 25 Part Story
Rabia Konyalı By RabiaKonyali Updated Jul 17

Biri can yakarak o acıyı alt etmek istiyor. Diğeri o acının esiri oluyor. 

İntikam... 

Kızın istediği sadece intikam almaktı. Oğlan ona nasıl acı çektirdiyse aynısını ona yaşatmaktı istediği. Çünkü o acıları çekerken bir suçu olduğunu düşünmüyordu. Aşk bir suç olamazdı zaten. 

Ama yine de aşık olduğu çocuktan intikam almak bir hayli zordu. Ne kadar o ona acı çektirdiyse çektirsin sevdiği çocuğun canı yansın istemiyordu. Yapamıyordu. Ama biliyordu ki intikam almazsa içi rahat etmeyecekti. 
Araftaydı sanki. İntikam almak ve almamak arasında gidip geliyordu. Fakat boşunaydı intikam falan almayacaktı. Ama kolay kolay da affetmeyecekti. 

Öte yandan oğlan kızın bu yeni haline git gide kapılıyordu. Kızın onu hemen affedemeyeceğini biliyordu. Ama ne olursa olsun affettirecekti kendini. Bir kez olsun geçmişini unutup yeni bir başlangıç yapacaktı. Ve bir daha yeni başlangıcını bırakmayacaktı. Geçmişi gözünün önüne gelse bile görmezden gelecekti. Onun için bundan sonra sadece tek bir kız olacaktı. Ve onu ne pahasına olursa olsun bırakmayacaktı.

Annesi 19 yaşında iken terk etmiş ve suan 18 yaşında, anlıyorum..
Evet biraz öyle oldu. Fakat bende mafyaların hastası olduğum için abartmışımdır
Bence senin adın Dykan falan değil ben seni Thomas olarak tanıdım öyle kalacaksın yani seni markette görsem "DDDDDDYYYYYLLLLAAAAAAAANNNN!" diye ciyaklamam.
                              "TTTTTTHHHHHHOOOOOMMMMMMAAAAAAASSSSS" diye ciyaklarim bu bi gerçek
İyi de gecenin hani arkadaşı yoktu hiç neredeyse hepsi geceye değişim için yardım ediyor....
Bu çocuk bana aşık olsa varya. Çocuk taş kaya meteor yani vini kimdi yaa😄
Bana bu adam 3 2yaşında deseler inanırım. Evetvbu da bir gerçek