For every story tagged #WattPride this month, Wattpad will donate $1 to the ILGA
Pen Your Pride
Appa [COMPLETE]

Appa [COMPLETE]

30.1K Reads 4.7K Votes 33 Part Story
🌙 By qtslothpie- Completed

" Hidup aku berubah disebabkan dia "

" semua disebabkan dia "

" nak tahu dia siapa? "

" dialah Haru "

" anak aku "

" entah mana datang pun aku tak tahu. Aku jumpa dia di dalam bakul putih dihadapan rumah "

" tetapi pelik juga kalau namja yang masih berumur 17 tahun mempunyai anak sendiri? "

" nak tahu kisah aku antara aku, Haru dan yeojachingu aku? "

" siapa yang aku pilih? "

" semuanya berlaku dalam masa seminggu "
_______


" Appa! Saranghae! "



Storyline by ; qtslothpie-
Cast ; Hyungwoon|Monstax

  • appa
  • changkyun
  • chenle
  • comedy
  • haru
  • highschool
  • hyungwon
  • im
  • jaemin
  • jisung
  • korea
  • love
  • minhyuk
  • monstax
  • nctdream
  • playboy
  • sad
  • shortstory
  • wonho
changlyne changlyne May 06
Aigoo minah ni kang aku lempang pkai tuala wanita yng msih ada "tu" bru kau tau
changlyne changlyne May 06
Kau curang ngan aku!?*ambik kapak dri stor*IM CHANGKYUN MRI SINI KAU 😂😂
hlvtrofslaykijeu- hlvtrofslaykijeu- Sep 16, 2016
Tlg lah guna otak akal fikiran kau tu,bayi tu x tau pape pon wei
seu-waeg97mi seu-waeg97mi Sep 25, 2016
Zaman dulu orang kawin umur 13, 17 tahun dah jadi mak ayah HAHA