Appa [COMPLETE]

Appa [COMPLETE]

12.7K Reads 2.3K Votes 33 Part Story
⛅ By qtslothpie- Completed

" Hidup aku berubah disebabkan dia "

" semua disebabkan dia "

" nak tahu dia siapa? "

" dialah Haru "

" anak aku "

" entah mana datang pun aku tak tahu. Aku jumpa dia di dalam bakul putih dihadapan rumah "

" tetapi pelik juga kalau namja yang masih berumur 17 tahun mempunyai anak sendiri? "

" nak tahu kisah aku antara aku, Haru dan yeojachingu aku? "

" siapa yang aku pilih? "

" semuanya berlaku dalam masa seminggu "
_______


" Appa! Saranghae! "



Storyline by ; qtslothpie-

yeoncheol_ yeoncheol_ Sep 16
Tlg lah guna otak akal fikiran kau tu,bayi tu x tau pape pon wei
Zaman dulu orang kawin umur 13, 17 tahun dah jadi mak ayah HAHA
gotwiceu- gotwiceu- Sep 19
Apa ni weh hyungwon tak bersalah jangan kecam dia ini hanya fanfic semata mata oh husben ku😂