it girl / johnny orlando fanfic / completed & sequel out

it girl / johnny orlando fanfic / completed & sequel out

35.6K Reads 786 Votes 24 Part Story
Esther 💗 By orlandowishes Updated Feb 02

The it girl.

•••
Jess Marie Johnson,not your normal average 13 year old. Social Media queen,the girl boys obsess over. One day she moved, and the she met a boy.
Johnny Orlando.

Yeah ummm... Sorry to say but L.A. is in California so ummm... Yeah... Akward
Jasmiinesos Jasmiinesos Jul 04
Lol why would you not know who he is this is a fan fic for him
Hmmmm... I don't care because I am a bad bean (nah jk I am a potato #PotatoSquad)
orlandowishes orlandowishes Dec 11, 2016
lmao I'm so dumb😂 okay, my geography is bad:)) feel free to have a joke about it bc i don't give a damn tbh😂
L.A Is in California.I just wanted to ask,are you non-American?Just asking because it's weird knowing that you're American but still don't know that L.A is in California.Just saying.Loving the book BTW
MyNameIsLexi101 MyNameIsLexi101 Dec 03, 2016
L.A is in Cali. And as a Cali girl, I don't know if I should be offended or not!