NEW: Tap by Wattpad
FREE Addictive Chat Stories 😍🔥
DOWNLOAD NOW!
Choices [COMPLETED]

Choices [COMPLETED]

4.6K Reads 995 Votes 20 Part Story
- By bitawbw Completed

This story was completed (30/11/2016) But if you read this, please leave your vote and comments. Some chapter are PRIVATED. Thanks, xx.

°°°

Claire and Blair Hudson are siblings who met Harry Styles, the son of NYU's headmaster. There's something made them fell in love with Harry, also Harry need to choose between two choices. 



°
°
°


A Harbara and Cararry FanFiction
Copyright ©2016 by Bita Wibowo

harrybolt harrybolt Oct 09, 2016
Kalo eke jadi cewenya pura pura marah terus pergi wkwkwk *biar dikejer maksudnya
julianafjriani julianafjriani Sep 24, 2016
Ciyee baru ciyee 😂 btw gue suka nih, next mbak jan kelamaan keburu Niall putus sama gue nanti :v
mayratrin_ mayratrin_ Oct 18, 2016
kecuali lek bapake dewe cakep kek liam ngono aku gak ngara seneng ambek anake, tapi ambek bapake wkwkwkwk
harrybolt harrybolt Oct 09, 2016
Jalan mah pake kaki pak bukan pake mata, lagian masalah buat L kalo Harry nabrak? Yeee😒
julianafjriani julianafjriani Sep 25, 2016
Aduhh Hazza mah paling bisa ya bikin hayati baper 😂 kata kata lu nancep banget bang :v
harrybolt harrybolt Oct 09, 2016
Lah ditabrak doang pak kan kagak jatoh, sini sini dede peluk jangan marah marah :3