Unexpected ↪ Park Jimin [Completed]

Unexpected ↪ Park Jimin [Completed]

38.5K Reads 4.8K Votes 26 Part Story
ragah in your area By -Baekcon Updated Feb 04

" Oh tahniah kau dibuang sekolah " 

" Aku akan pastikan neraka pertemukan kita semula " 

+Kisah dimana seorang perempuan yg dibuang daripada sekolah kerana telah dipergunakan oleh seorang pelajar lelaki yg bermasalah . 

Story idea by ; bunktan- a.k.a mer_nightmare ( wan ijao ) 

Start ; 27.8.16
End ; 19.11.16

S1 - ✔
S2 - On Going + Hiatus + Lazy 
S3 - HELL NO

victoriakhan03 victoriakhan03 Dec 06, 2016
jika author nak tau, sememangnya susah ada abang. sikit sikit nak kacau org ish aku sepak kang kno x'D
victoriakhan03 victoriakhan03 Dec 06, 2016
srsly kalau kuat membebel tu mohon masuk nenek punya fanclub k gurau HAHAHAHHA
AlienV__Wifey AlienV__Wifey Nov 17, 2016
Sian kat abg aq😂😂😂..btw..mulut dia memang jilake..kat umah keje nk kutuk aq jerr..xgne punya abg😂😂~^O^~
-taesmirkt -taesmirkt Oct 31, 2016
tunggu baekyun ceraikan u, then dia kwen dgn aiii. hu. sad. baek love meh. sorry merapU plk
Hyunjung_ Hyunjung_ Dec 01, 2016
Author jgn sedih, author akan menyesal cam sy, 3 org abg, asyik kena buli je nnti 😂
Maknae_Jinmin Maknae_Jinmin Dec 22, 2016
Aq pon takde abgg.. 
                              Huehhh nak Abg.. 
                              Kalau aq tengok orang yg ade Abg bukan main mesra lagi diorang... Rse mcm nak gi peluk plakk Abg diorang.. Tp istighfar juga ..