Unexpected ↪ Park Jimin [Completed]

Unexpected ↪ Park Jimin [Completed]

53.8K Reads 6.6K Votes 25 Part Story
adrianna By -Baekcon Completed

" Oh tahniah kau dibuang sekolah " 

" Aku akan pastikan neraka pertemukan kita semula " 

+Kisah dimana seorang perempuan yg dibuang daripada sekolah kerana telah dipergunakan oleh seorang pelajar lelaki yg bermasalah . 

Story idea by ; bunktan- a.k.a mer_nightmare ( wan ijao ) 

Start ; 27.8.16
End ; 19.11.16

TAKDE S2 OK AKU MALAS HAHA

sparkmin sparkmin Jun 21
Untung dia dapag cium abg dia yg hensem tuh . Jeles baq hang
yukkuribae yukkuribae Apr 30
jilake punya park jimin, haa sbb kau jilake laa ko takde jams
victoriakhan03 victoriakhan03 Dec 06, 2016
jika author nak tau, sememangnya susah ada abang. sikit sikit nak kacau org ish aku sepak kang kno x'D
victoriakhan03 victoriakhan03 Dec 06, 2016
srsly kalau kuat membebel tu mohon masuk nenek punya fanclub k gurau HAHAHAHHA
hoshieok- hoshieok- Dec 01, 2016
Author jgn sedih, author akan menyesal cam sy, 3 org abg, asyik kena buli je nnti 😂
Maknae_Jinmin Maknae_Jinmin Dec 22, 2016
Aq pon takde abgg.. 
                              Huehhh nak Abg.. 
                              Kalau aq tengok orang yg ade Abg bukan main mesra lagi diorang... Rse mcm nak gi peluk plakk Abg diorang.. Tp istighfar juga ..