Famous Jammers X Reader one-shots

Famous Jammers X Reader one-shots

4.7K Reads 108 Votes 6 Part Story
vivian By wtfviv Updated Jul 05

Okay, details are in the first chapter.

Other than that, enjoy! ❤
*NO LEMONS*

  • animaljam
  • animaljammer330
  • aparri
  • lilacpetal
  • skorm
  • twinkle0122
  • wisteriamoon
  • xreader
You need a black long and a couple of headresses to ride his dick
Didn't I just leave you?
                              Like
                              Da heck Aparti XD
                              YOU AIN'T GETTIN A SLICE O THIS CAKE
                              *z-snap* UH!
OMG PEOPLE WHO LIKE PECK!
                              SO RARE NOWADAYS! #PeckIsBestAlpha
                              Also my character is a rabbit soooo...
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              MOTHER! XD
Very good!
                              
                              but tbh I have a chapter that has like over 3000 words. ( trying not to show off sorry XD )
Aparri is red
                              Phantom electricity is prickly
                              All I can say is
                              That escalated quickly
xxiamkaylaxx xxiamkaylaxx Dec 07, 2016
I'm literally hanging upside down off my bed reading this. LOL