[C|OE] mathematics + jjk

[C|OE] mathematics + jjk

20.1K Reads 2K Votes 35 Part Story
dar✨kook💕 By purpledrwsya Completed

Highest rank  - 
#27 IN FANFICTION

"67 darab 7?"

"Uhm.. 25?"

"Yah, pabo! Okay dengar sini eh! Kalau salah satu soalan sayang kena dekat dengan oppa 1 inci. Dan kalau salah 100 soalan maknanya sayang kena tidur atas oppa lah. Dan tak bangunlah sayang esok pergi sekolah sebab lena tidur dalam dakapan oppa.."

"..."

Kenapa aku dapat suami a.k.a. cikgu macam dia ni?


+cliche nak matey. Ada banyak scene yang lebih kurang je dengan fanfic lain kat luar sana.

+Sebuah kisah di mana seorang pelajar yeoja yang berumur 17 tahun dipaksa kahwin. Dipaksa tu dah nampak sangat seksanya tapi apa yang paling seksa tu bila bakal suami dia tu cikgu di sekolahnya!

+Bila kebahagiaan datang, dugaan datang mencurah macam hujan. Tabahkah hati yeoja itu menahan rasa?

Status ; complete | on-editing

Start - 26/9/2016
End - 26/2/2017

©purpledrwsya 2016 & 2017

  • bangtan
  • bangtanboys
  • bangtansonyeondan
  • bts
  • byuntae
  • gfriend
  • jeonjungkook
  • jhope
  • jimin
  • jin
  • jjk
  • jungkook
  • jungkookbts
  • malay
  • seokjin
  • sinb
  • suga
  • taehyung
  • yoongi

No comments listed yet.