For every story tagged #WattPride this month, Wattpad will donate $1 to the ILGA
Pen Your Pride
[C|OE] mathematics + jjk

[C|OE] mathematics + jjk

43.6K Reads 3.7K Votes 35 Part Story
💜jeon|bae💙 By purpledrwsya Completed

Highest rank  - 
#27 IN FANFICTION

Status ; complete | on-editing

"67 darab 7?"

"Uhm.. 25?"

"Yah, pabo! Okay dengar sini eh! Kalau salah satu soalan sayang kena dekat dengan oppa 1 inci. Dan kalau salah 100 soalan maknanya sayang kena tidur atas oppa lah. Dan tak bangunlah sayang esok pergi sekolah sebab lena tidur dalam dakapan oppa.."

"..."

Kenapa aku dapat suami a.k.a. cikgu macam dia ni?


+cliche nak matey. Ada banyak scene yang lebih kurang je dengan fanfic lain kat luar sana.

+Sebuah kisah di mana seorang pelajar yeoja yang berumur 17 tahun dipaksa kahwin. Dipaksa tu dah nampak sangat seksanya tapi apa yang paling seksa tu bila bakal suami dia tu cikgu di sekolahnya!

+Bila kebahagiaan datang, dugaan datang mencurah macam hujan. Tabahkah hati yeoja itu menahan rasa?

Start - 26/9/2016
End - 26/2/2017

©purpledrwsya 2016 & 2017

  • bangtan
  • bangtanboys
  • bangtansonyeondan
  • bts
  • fanfiction
  • gfriend
  • jeonjungkook
  • jhope
  • jimin
  • jin
  • jjk
  • jungkook
  • jungkookbts
  • malay
  • seokjin
  • sinb
  • suga
  • taehyung
  • yoongi
  • 전정국
ye weh sampai kwn aku kata "aku rase tuition aku lgi byk dri kau and lgi lama dri kau yng kau ngntuk sgt ni pahal "