Mathematics ※ Jeonjk

Mathematics ※ Jeonjk

3.1K Reads 343 Votes 19 Part Story
Jungkookie's Wifeu By purpledrwsya Updated Nov 14

"67 darab 7?"

"Uhm.. 25?"

"Yah, pabo! Okay dengar sini eh! Kalau salah satu soalan jagi kena dekat dengan oppa 1 inci. Dan kalau salah 100 soalan maknanya jagi kena tidur atas oppa lah. Dan tak bangunlah jagi esok pergi sekolah sebab lena tidur dalam dakapan oppa.."

"..."

Kenapa aku dapat suami a.k.a. cikgu macam dia ni?


+Sebuah kisah di mana seorang pelajar yeoja yang berumur 17 tahun dipaksa kahwin. Dipaksa tu dah nampak sangat seksanya tapi apa yang paling seksa tu bila bakal suami dia tu cikgu di sekolahnya!

Pelajar yeoja ni pula jenis dgn dunia dia je.. kadang-kadang letak kaki atas meja, makan dalam kelas, kunyah chewing gum dan londehkan seluar pelajar lelaki. Semua perangai pelajar yeoja ni telah disaksikan oleh cikgu itu iaitu future husbandnya..

Status :
[  ] Coming Soon
[√] Ongoing
[  ] Hiatus

Start - 26/9/2016
End -

©purpledrwsya 2016

No comments listed yet.