Jodoh

Jodoh

12.4K Reads 675 Votes 33 Part Story
sarahfad By sarafadz Completed

Kisah seorang gadis yg berumur 16 tahun . Kecil molek orangnya. Siapa yang melihat pasti akan terjatuh hati. 
Dengan senyumannya itu,semua boleh terpikat. Bila melihat perangai gila-gila itu semua orang tidak akan percaya. Bila Moody! Senyum pun tak nak ni kan nak tegur, kalau tegur nasib lah!
Hobi yang paling suka ialah mengacau Abang pengawas pujaan hatinya itu.
 

  Tapi Sejak  satu peristiwa  dia telah mula senyap Dan tiba - tiba menghilangkan diri. 
Kemanakah dia menghilangkan diri? Kenapa tiba-tiba?

Bertemukah kembali  mereka?
Apa yang akan terjadi Dan apa yang telah terjadi?
Adakah jodoh mereka bersama??



Thanks  @jihah133 for the cover >_<

Serupa gila dengan saya , padehal bertentang mata sekejap je kut HAHAHA
flamingnad flamingnad Aug 28
ada lagi sartu cerita sebijik intro dia camni apa ek cerita tu