[ SU ] Dear Husband ↭ J.J.K

[ SU ] Dear Husband ↭ J.J.K

16.7K Reads 1.3K Votes 25 Part Story
Baby Shark 🐒 By bunnypeacheu- Updated Dec 07, 2017

"Gomawo sebab selalu ambil berat pasal saya"

"Le--"

"Bagi saya peluk awak buat beberapa minit"

~~~~~~~~~~~~~~~

"Mianhae. Saya tak kenal awak."

~~~~~~~~~~~~~~~

"I Love You"

"Ye?"

"Tak de apa"

+ Mengisahkan seorang perempuan yang selalu di dera,di caci dan di hina oleh suami sendiri kerana mengandungkan anak orang lain dan berubah sekelip mata apabila si perempuan di timpa kemalangan dan hilang ingatan.


Started:21 Ogos 2016
End: entah 😂

⚠No Copy Paste. Kalau Kau Copy Juga Kau Bodoh Sebab Aku Dah Warning Awal²....

  • accident
  • bts
  • gfriend
  • jeonjungkook
  • jungkook
  • jungmia
  • kimtaehyung
  • lovelyz
  • mia
  • sad
  • taehyung
KiraDontGiveAF KiraDontGiveAF Jun 23, 2017
Sayang tapi sebab sakit hati kau buat camtu kat isteri kau haihh
-etherealwen -etherealwen Jan 21, 2017
Woi Jungkook ko ingat dia tu langsuir ke nak main2 rambut sume ni
withkooyeah withkooyeah Feb 17, 2017
Uish, sekolah lagi lah niㅋㅋㅋㅋ tapi garangnya macam bapak budak huii
Joonlilly Joonlilly Feb 05, 2017
anak sapa mia kandung tu ??.. mcm mne mia blh preg :0 ..omooo