NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Zorla Evlilik Olmaz

Zorla Evlilik Olmaz

11.9K Reads 463 Votes 39 Part Story
Dilara Atagün By deliysemkimene Completed

Merhaba, ben Gizem. 25 yaşındayım. Süslü kokoş annem, şıpsevdi safoz kardeşim ve tam bir baş belası, sabıkalı serseri abimle yaşıyorum. Ha bir de, ben 10 yaşındayken bizi "Almanya'ya çalışmaya gidiyorum, paranın gözüne vurucam Emine'eemm." diye terkedip Almanya'da 2 defa evlenip boşanan alavereci sorumsuz bir babam var ama o konuya hiç girmeyelim. Benim sakin hayatım ne ara böyle filmlerdeki gibi ekşınlı bir hal aldı? E tabii, pek sevgisiz iskele öküzü Yiğit Bakırcı yüzünden oldu bunlar. Onun yüzünden işimden kovulmasaydım, şimdi böyle yalan bir evliliğe de boyun eğmezdim. Of, of! Her neyse. Haydi sizde hayatıma bir göz atın, beraber çok eğleneceğiz bence!

Tamamlandı - 16.04.2017
Hayran Kurgu içinde #702 - 16.04.2017

zehradok zehradok Apr 27
He yaw bizim burda bir tane karavanda geliyo "hanimlarin dikkkatine overlok makinası ayaginiza geldi hali kilim ....."ben ne diyom yaw
selinbilgun selinbilgun Mar 13
bi dk benim anlamadığım bişey var yusufun abisi murat mı :o
iyikivarsindiye iyikivarsindiye Nov 19, 2016
şuan evliler boşanmaya kalktılar ve çocukları var vay bee insan duygulanıyo tabi nys ben kaçar
ruyalarkizii ruyalarkizii Aug 18, 2016
Artık ikinci bölüm gelse Zahil'cim😍😍😍 -sen beni tanıdın zjsjhzjas-
SmyrKzl SmyrKzl Aug 16, 2016
Şu yengeli abili konuma birazcık inadına aşk mı?😁 yb gelsin bide arada whatsapptan spoiler at👼