Bts maid

Bts maid

13.6K Reads 244 Votes 6 Part Story
Jinnie baby 💕👑 By SheilaLee5 Updated Jul 26, 2017

Hellos guys it meh sheila lol. This story about you being the maid for Bts lol hope you enjoy. Plus warning there might be smuts in there so yeah... But still enjoy!! ^-^

FjoralbaJeminaj FjoralbaJeminaj Sep 06, 2017
Right now , I'm imagine Tae saying to me 
                              " hai , I v but you can call me Taehyung . I'm God 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
You can tell the time period from hair lmao I was waiting for you to say Yoongi with blue hair
_letstryagain_ _letstryagain_ 7 days ago
AHHHH NOOOOO HE’S MYYY BAIS WRECKER!!!!! 
                              
                              
                              
                              NOOOOO I’M SORRY J-HOPEEEEEE
Catkins123 Catkins123 Jan 06
Can all of you guys be grateful please , if you don’t like it then don’t read it.
thisIsMeBeingBored thisIsMeBeingBored Oct 18, 2017
Oh!? Really just "oh" is that all your gonna say? Suga just gave you a hickey you ungrateful piece of shi-
pappiisang pappiisang Jul 10, 2017
Calmly says Your bleeding looks again roars out YOUR BLEEDING 😂😂