NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
The Emo Boy and Me

The Emo Boy and Me

899K Reads 26K Votes 34 Part Story
Jungkook's Wife <3 By PierceTh3Bride Completed

Life was going just swell for little ole me. My parents were happily married, I had tons of friends and I had an amazing boyfriend that showers me in expensive jewelry and roses. 
Ha! Got you. My life is totally crappy right now actually. My parents aren’t happily married. In fact, my dad walked out on us when I was eleven. I did have friends; but not to the point where the whole freaking school was buddy-buddy with me. And as for the amazing boyfriend that showers me in expensive jewelry and roses? That’s a definite no. It’s not that I can’t get a boyfriend (oh, it’s totally because of that), it’s just that I don’t want a boyfriend to complicate things even more in my life than they already are. 

Now what happens when I meet Trenton Hale? Hmm...I guess you'll just have to read to find out.
        
This is the story of the emo boy and me.

Stark and kolona? I don't know if I spelled his name right but they were my favorite
myaemo myaemo Apr 25
I love house of night series! I thought no one read that but me
aliciaohara123 aliciaohara123 Dec 18, 2016
That's amazing I really want to watch the anime to it sooooooo much now
melimeli102 melimeli102 Aug 25, 2016
1) The video was awesome 
                              2) what is the name of the anime?
                              3) what's the name of the song?
                              4) great way to start👍
I like a guy named Nate and my name is Stella...*nervous laughter* too bad that's not gonna happen.
CaptainFoodLover CaptainFoodLover Nov 14, 2016
Why do I feel like I've read this before?! I probably have but just don't remember much because it's like I know what's going to happen but in reality I don't... wtf?! 😩🤔