NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Budak Kelas Hujung !

Budak Kelas Hujung !

1.4K Reads 118 Votes 13 Part Story
Star Chips °c By -galaxxB Updated Jun 08

" MEMEKAK je , orang nak belajar pon tak tenang "-Iqbal Amin

" apa pasal aku tengok diorang tu 24 jam dengan buku...sedih betul life"-Adyana

∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽ 

Dimana budak-budak perempuan kelas hujung yang selalu bising dan ditegur oleh budak lelaki kelas pertama.

Kalau gaduh bukan bermakna tiada cinta tetapi cinta sedang berputik dan tiada siapa pun yang tahu melainkan tuan punya badan.
" hujung atau awal , tetep boleh digabungkan"

bananajinn_ bananajinn_ Jun 08
bila baca balik be like £∆©]¢]¶¢]¢}¢]¢{£maozmap!zmps