Budak Kelas Hujung !

Budak Kelas Hujung !

1K Reads 64 Votes 8 Part Story
Star Chips °c By -galaxxB Updated Feb 15

" MEMEKAK je , orang nak belajar pon tak tenang "-Iqbal Amin

" apa pasal aku tengok diorang tu 24 jam dengan buku...sedih betul life"-Adyana

∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽∽ 

Dimana budak-budak perempuan kelas hujung yang selalu bising dan ditegur oleh budak lelaki kelas pertama.

Kalau gaduh bukan bermakna tiada cinta tetapi cinta sedang berputik dan tiada siapa pun yang tahu melainkan tuan punya badan.
" hujung atau awal , tetep boleh digabungkan"

No comments listed yet.