Cinta Gadis Mata Tak Berhijab

Cinta Gadis Mata Tak Berhijab

28.5K Reads 2.2K Votes 41 Part Story
💜 By ymla___ Updated 11 hours ago

Dia seorang gadis.Sama je macam girl lain kat luar sana.Matanya masih ada dua.Lubang hidungnya juga ada dua lagi.Telinganya masih bentuk telinga.Takde pun rupa macam cekodok pisang.

Everything about her is..umm biasa-biasa je.

But one thing.
Yang bezakan dia dengan girl lain.

Mata dia luar biasa.Mata dia bukan warna hijau emerald mcm harry potter. Jauh sekali warna purple. Matanya still hitam. Dan juga tak berhijab atau erti kata lain boleh nampak hantu.Berjumpa pulak dengan lelaki yg sama dengannya.Dan kemunculan abang kembarnya serta hantu kelab tenis yang tak berkaki menggembirakan hari-harinya.

Not to happy dear.

Something big is going to greet you.
Nak tahu apa?


nampak butang warna oren kat atas tu? ala,yang tulis 'read' tu.nampak en?

so..kenapa masih ada kat sini? cepatlah baca kalau taknak ketinggalan.palliiwa! #jgnkecam

allyasofea allyasofea Sep 14, 2016
promote kejap >>
                              
                              story : perfect two 
                              writter : mr_LobakLobak
                              
                              tq