My Weird Husband (MPC3) |Harry Styles Fanfic|

My Weird Husband (MPC3) |Harry Styles Fanfic|

2.4K Reads 380 Votes 8 Part Story
Daydreamer💕 By daydreamgrl__ Updated Nov 18

❥Zaman mı bizi değiştiren şey, yoksa biz mi zamanı değiştirdik? Aşk bitmez demeyin. Her duygunun bir sonu vardır.




My Psychopath Cousin||3. Kitap

*Argo kelimeler, şiddet ve cinsellik içeriyor.

* My Psychopath Cousin kitabının üçüncü kitabıdır. Bir şeyler anlamanız için bu kitaba başlamadan önce birinci ve ikinci kitabı okuyunuz.

Olivia sen bunları okuma benim biricik ana karakterim sen böyle zavallı olmicaksın tm tşk öd djfdjfjd
haylor98 haylor98 Sep 10
2 kitabı da okudum ve bunu da heyecanla okuyacağım djdjdjdkkd😀😀😀😀
Ya yapma ya yapma yapma şunu . Ağlıcam ya of yha of . Neden mutlu olamıyolarlar of yazar ya of miss of
ayinaltinda ayinaltinda Sep 12
Bunlarin sonu ayrilik gibi gorunuyor askim niye boyle yaptin ya 😢😢kapaktan da belli zaten bu kitap mutsuz mu bitecek yaaa 😞😞😞o zaman diger kitabi isterim 😣😣
ayinaltinda ayinaltinda Sep 04
Oha bizi yine saritmayi basardin ustelik ben kapaktaki kirik kalbi hic begenmedim hatta tanitimi da begenmedim cunku onlar ayrilamaz onlar evliler 😢😢😢neyse merakla bekliyorum 😊😊