Benci Tapi Rindu (GxG) [ON HOLD]

Benci Tapi Rindu (GxG) [ON HOLD]

1.1K Reads 52 Votes 3 Part Story
WanSempoi8613 By WanSempoi8613 Updated Aug 29

Syafia Isya budak nakal di sekolah dan susah nak ikut peraturan sekolah.. Malah anti dengan pengawas sekolah yang selalu catit nama dia..

Amni Suha pengawas sekolah yang selalu sharp dengan semua benda yang dia buat.. Dia paling anti dan benci dengan budak nakal yang bernama Syafia Isya.. Dengar je nama tu, dia rasa macam nak meroyan je..

Bila dah bekerja.. Diorang dipertemukan kembali di unit jenayah dan telah di arah kan untuk menjadi partner dalam setiap operasi yang mereka perlu jalankan..

Apakah kesudahan kisah mereka??

Okayy adik ku.. Nnti ye.. Lam process.. Tgh siap kn final project jap.. Pastu nk buat notes, esk daa final exam.. 😁😁
wow... bestnya... Kesian Syaf.. mcm kisah hidup aku .. hehehe