Cinta Isteri Muda 2 : Loving You ✔

Cinta Isteri Muda 2 : Loving You ✔

79.7K Reads 3.4K Votes 53 Part Story
mysterious By MYNA66 Completed

Setiap perkahwinan ada pasang dan surutnya. Turun dan naiknya. Bahagia dan sebaliknya. Begitu juga dengan Tiara Sofea dan Hariz Irfan. Perkahwinan mereka juga tidak terlepas dari diuji dengan dugaan dari Tuhan Yang Maha Esa.

Tindakan Tiara yang melarikan dirinya dari Hariz serta masalah mereka menemukan dirinya dengan seseorang yang pernah muncul di dalam kehidupannya sebelum ini.

Tanpa Tiara sedari, pertemuannya dengan hamba Allah itu bakal mengakibatkan bahtera perkahwinannya dengan Hariz dilanda badai.

Kisah duka dan lara Tiara Sofea telah bermula. Dan di dalam kisah itu, akan ada hati serta jiwa yang terluka.

Siapakah gerangannya?



******************



Cerita ini merupakan sekuel atau sambungan kepada e-novel, Cinta Isteri Muda! Amatlah disarankan utk membaca bahagian pertama cerita utk memahami dgn lebih lanjut jalan cerita dan watak2nya.

Sinopsis boleh baca di dalam. Mekasih!

SEBARANG UNSUR PLAGIAT ATAU PENIRUAN TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI!

Start : 5 August 2016
End : 13 November 2016


© MYNA 2016

-mysterious-

AnnaSANBA AnnaSANBA Aug 05
Dup dap dup dap je crita ni. Takut pula hahahaha. I hope this story happy ending, klau tak.. habis nnti tak habis buat drama je saya kat umah. Makan tak kenyang, mandi tak basah 😂😂 goodluck author! Fighting
Sinopsisnye  memang  menarik  . Sedih  bab  hariz  yg  merindui  tia.  Muncul  pulk  firash  yg  nengharap  lg  kasih  tia.  Hariz  tetap  jd  pilihan  . Hehe.  Author  update lh  . Tk  sabar  ni.
TLichtt TLichtt Aug 13
Ya allah..ad smbungan rpnya.truja!!! Bru hri ni prasan.mcm mna lah jln crita dia kali ni?hrp xmenyedihkan cam hri tu..😑
LaraLove93 LaraLove93 Aug 05
Seram sejuk baca sinopsis ni.... harap2 langau betina tak ada... hahahahaha