NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Monologue » Kim Seokjin «

Monologue » Kim Seokjin «

16.1K Reads 2.8K Votes 7 Part Story
✿ meraki ✿ By jdopes Updated Mar 24

Aku si bisu yang hanya mampu bermonolog.

•••••••••••••••••••••••••••••

Started :- 02 / 08 / 2016
End :- -- / -- / ----

Waktu update -

Selasa

Jumaat

#Elmeow #Wxlmxx #HakakGojes #SiPenjualAiskrim

FasyaRamli FasyaRamli May 31
Part satu aku dah nangis apa tah lagi part lain memang air mata aku laju mengalir
jihaazh_ jihaazh_ Apr 25
kejamnya , hargailah setiap detik kita bersama seorang abang
MinNomina MinNomina May 25
Kesian dia...aku sanggup bagi pinjam kotak suara aku kalau dia nk la Π×Π
FasyaRamli FasyaRamli May 31
Aku dah pernah baca citer ni tapi aku nak baca banyak kali sebab sedih best gila
BABUN!!! KEMBALIKAN HUSBAND AKU!! KAU CKP DIA GILA!! ADA AKU PEDULI? BAGI KAT AKU
Hey perempuan tak reti bersyukur heih aku ni ade abg pun mcm tak wujud je😐