5 Tahun 5 Bulan

5 Tahun 5 Bulan

236K Reads 15.2K Votes 32 Part Story
σhfil By ____hfil Completed

Wattpad Featured dalam Short Story Ogos 2017.

Bahagian (I) 5 Tahun 5 Bulan.
Bahagian (II) 5 Tahun 5 Bulan : Wildanmu, Bidadariku.

Sinopsis (I)-Tatkala pagi berganti tiba, hanya seuntai pesanan yang ditinggalkan, menyimpulkan perasaan sang insan secara keseluruhannya.
  
  'Hana,
  terima kasih.
  Saya sayang Hana.'

Sinopsis (II) - Kita berdua asalnya adalah hati yang sepi dan kini cuba mencipta bunyi, bersama. 

Yang tak kita sedari bahawa sunyi itu juga adalah sejenis bunyi; bunyi yang tak terdengarkan.

"Kita berhenti di sini, ya?"



Random- kompilasi kategori Romance, Short Story & Spiritual.
    
(#1 dalam Short Story-
Ogos 3-5, 13-16, 23-28, 2017  
Jul 29 2017,
Jul 19 2017, 
Jun 24 2017 , 
Ogos 22 2016 & 
Sep 7 2016)

(#13 dalam Random- Feb 11, 17')

M_fath M_fath Aug 01
Hihi.. Tgok tjuk tu.. Ingtkn novel Hlovate, sorry 😅
                              Bru nak strt bc.. 😍
Sekali aye tgok watak Daniel ni rasa macam nak bagi pelempang ..dah last ttbe sweet ² aucch haahahaa
Ihh..geram plk dngn Daniel ni.. gaya mcm knak2 ribena.. cmel sngat
naziraazaman naziraazaman Oct 10, 2016
Alaaa kenapa comel sangat daniel ni? Annoying pun comel hihi 😋
SueIsz SueIsz Nov 23, 2016
Jam di dinding terus berdetak
                              Kakiku juga terus berjalan
                              Tapi mengapa tak kau lepaskan tatapanmu dari diriku
                              Menembus hingga jantung ini terasa agak terhenti..(opss trnyanyi plak!😂😂😂)