Introducing Tap by Wattpad!
Discover addictive chat stories from your favourite Wattpad writers that will make you go 😮😍🔥
CHECK IT OUT
ALBÜMÜM.....

ALBÜMÜM.....

200K Reads 830 Votes 40 Part Story
I DON'T KNOW By sentylayr_selfie Completed

Yorum bekliyorum..

Aha bu kadar küfürü yedin siktir OL git 
                              Kezbanın sözlükteki karşılığı
                              Orsbu
                              Kaşar
                              Ya anlamıyorum ki sizin ananız babanız yokmu bu resimleri millet görünce yavşayınca hoşuna mi gidiyo annen baban bişe demiyomu lan kevaşe puşt
Rezil oluyosa kendi reziligi bukadar agır sözler kullanmanız da sizin ezikliginiz daha kücük ya götünü acms makyajli biri olsa resimdeki herkesin dibi duser komik gulun gecin
kanka 197k olmuş @bumbumalex- vay be duygulandım bi aralar dutluktu buralar
isik_celik isik_celik Feb 17
Gökyüzüne bak ve bil ki ne kadar yıldız görüyorsan o kadar yakışıklısın.
                              Allah'a şükür ki şu an sabah dkhdksjhs
- - Jan 19
Çocuğum bu olsa (ki olmaz bu kadar güzel bir anneden) yetimhaneye veririm mk
YlmazGizem YlmazGizem Feb 11
O değilde 4N1K ' da ki Tuna bunu görse ne derdi ya dkdkdkdk