I Know your secrets | Chanbaek Texting

I Know your secrets | Chanbaek Texting

34.2K Reads 2.9K Votes 41 Part Story
Piuvpei By TVEYEON Completed

Byun Baekhyun Asya çapında ün salmış bir rapper. 
  
Park Chanyeol ise onun başarısını çekemeyen bir stajyer.
  
Geçmişler.
  
PerfectBH: Bu saçma salak bayat hikayemi mesajlara döküyorum,ekranı parçalarcasına tuşlara basıyorum.Buda aramızdaki şeyin ne kadar asılsız ve yapay olduğunu gösteriyor.
  
One Ok Rock şarkılarıyla.

nykseos88 nykseos88 Jan 01
yalnız düzsen ve onu aldıysan normal zamanda kolunu falan sıçman gerekir
SedanurSyn26 SedanurSyn26 Sep 22, 2016
İsmimdeki 26 yı zamanında Liam yüzünden yapmıştım mq xjnsnsns
antioppaci antioppaci Jan 02
Oha Baek cenabet çıktı Rıza baba alalım arkadaşı ufjdjdjdjdncjv
TVEYEON TVEYEON Jul 17, 2016
Arkadaşlar olaylardan dolayı biraz bekleteceğim ve kendimi toparlayacağım. İnternetimizle ilgili bir problem olacak ve ben bunu yayımlayamayabilirdim.Herkes kendine dikkat etsin!