BODYGUARD

BODYGUARD

36.7K Reads 1.4K Votes 30 Part Story
Skycoechiyo By KertasTerbang Updated 4 days ago

Bukanlah kehidupan namanya kalau tiada cabaran. Walau apa pun taraf kehidupan, sentiada ada rintangan. Dan bagi gadis muda yang masih mentah dia sudah kehilangan segalanya dalam hidup.

 
"Aku rasakan dah cukup banyak aku kehilangan orang yang aku sayang. Peritnya tak terkata dan aku tak nak rasakan perasaan tu dah. Tak nak" - HANNY

"Aku akan jaga kau, lindungi kau macam aku jaga nyawa aku sendiri. Dengan izin Allah aku sentiasa ada di sisi kau. Sampai mati Hanny. Sampai mati." -IZZ

Tidak pernah ada orang meminta untuk diuji. Tetapi itulah lumrah hidup. Dapatkah dia bertahan menjalani hidup yang oenuh dugaan bersama?  Mencintai dan dicintai antara satu sama lain?

  • 2016
  • bodyguard
  • cinta
  • fabulousawards2017
  • kelakar
  • novelmelayu
  • romantik
FabulousAwards2018 FabulousAwards2018 Dec 08, 2017
Kami dapati novel anda begitu menarik, jika anda ingin mengetahui kehebatan novel anda, ikuti lahh challenge ini
zlfyerwn- zlfyerwn- Sep 02, 2016
Hanny ku!!! Sungguh ku tak sangka hanny berperwatakan sebegitu rupa.Kelakar wei kau buat dia watak gitu. Kalaulah hanny yang real macam tuh.. HAHAHAHAHA.. best.. cepat update
BalQissIka BalQissIka Jan 07, 2017
Bestnya cter..hope can read untill the end😍😍..so cute bodyguard tuuu
zlfyerwn- zlfyerwn- Sep 01, 2016
Nih cite hanny yg kau tulis kat buku ker atau baru buat.. Hanny heroin!! Wahhh.. aku kagum. Bukan senang nak buat watak hanny. Aku pon nak jugak watak.. hihihi.. aku gurau.. best wei.. hanny berbeza dlm cite nih.. update lah lagi..