NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
(PRIVATE!) RΔP†URΣ [김민규 / 이찬] (18++)

(PRIVATE!) RΔP†URΣ [김민규 / 이찬] (18++)

97.1K Reads 6.8K Votes 24 Part Story
վօυ ʍɑĸɛ ʍɛ ɑհհ— ♡ By Jammie_Mingyu Completed

난 아름답지 않아
( I'm not that beautiful )



L-O-V-E YOU.,
I WAS MADE TO BE WITH YOU.,
MADE TO BE WITH YOU...


**NOTE ✒
SEBAHAGIAN PART ADALAH PRIVATE... TQ.



current status ;

cσmíng ѕσσn [   ]
σn-gσíng [   ]
híαtuѕ [   ]
cσmplєtє [ ✔ ]


[ MALAY FF by Jammie_Mingyu ]



ʂɬaʀɬ ⇨ 20Եհ յuレվ '16
ɛռɖ ⇨ 25Եհ ʂɛ℘ɬ '16





︴NO PLAGIARISM PLEASE ︴

-cikyam -cikyam Nov 25, 2016
Jahatnyaaa!!! Dari kau muka je handsome perangai hodoh cam babi
yivhun yivhun Jul 16, 2016
Uiiii mingyu😏😏😏😏 such a bad*ss guy heh? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
RachelKames RachelKames Jul 19, 2016
*lepuk kepala taehyung berkali* kau ni memang x reti bersyukur ke dh ade awek cantik n baik hah?! eyyyy aku la *nak sepak taehyung tpi kene halang dgn mingyu* 
                              Mingyu : dah la tu! Acting je kot
                              Taehyung : Ntah nye! Aku kejap je pun dlm ni
                              Me : Aku marah watak kau la HAHAHAHAHAHAHA
KanakoYuki KanakoYuki Mar 03
tak pernah bosan baca buku nii!!!!!hahaha!!!!
                              jammie lama gile x bercakap!!!!!where are you????!!!!!
AppleLic AppleLic Nov 18, 2016
Tae aku syg kau gilatapi  knpa dlm ff ni kau jahat mcm setan? ?TT TT
meaniekim_ meaniekim_ Jul 17, 2016
DIA TKDA TELINGA KAH??  😱😱😱😱😏 BTW,  ASAL WATAK GYU YG DIBERI MAKIN GANAS WEYHH ?! XDD