(PRIVATE!) RΔP†URΣ [김민규 / 이찬] (18++)

(PRIVATE!) RΔP†URΣ [김민규 / 이찬] (18++)

77.7K Reads 5.4K Votes 21 Part Story
ㄅqυɛɛʑɛ мɛ ㄅレow ♡ By Jammie_Mingyu Completed

난 아름답지 않아
( I'm not that beautiful )



L-O-V-E YOU.,
I WAS MADE TO BE WITH YOU.,
MADE TO BE WITH YOU...


**NOTE ✒
SEBAHAGIAN PART ADALAH PRIVATE... TQ.



current status ;

cσmíng ѕσσn [   ]
σn-gσíng [   ]
híαtuѕ [   ]
cσmplєtє [ ✔ ]


[ MALAY FF by Jammie_Mingyu ]



ʂɬaʀɬ ⇨ 20Եհ յuレվ '16
ɛռɖ ⇨ 25Եհ ʂɛ℘ɬ '16





︴NO PLAGIARISM PLEASE ︴

mayrieee mayrieee Nov 25
Jahatnyaaa!!! Dari kau muka je handsome perangai hodoh cam babi
yivhun yivhun Jul 16
Uiiii mingyu😏😏😏😏 such a bad*ss guy heh? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
RachelKames RachelKames Jul 19
*lepuk kepala taehyung berkali* kau ni memang x reti bersyukur ke dh ade awek cantik n baik hah?! eyyyy aku la *nak sepak taehyung tpi kene halang dgn mingyu* 
                              Mingyu : dah la tu! Acting je kot
                              Taehyung : Ntah nye! Aku kejap je pun dlm ni
                              Me : Aku marah watak kau la HAHAHAHAHAHAHA
AppleLic AppleLic Nov 18
Tae aku syg kau gilatapi  knpa dlm ff ni kau jahat mcm setan? ?TT TT
meaniekim_ meaniekim_ Jul 17
DIA TKDA TELINGA KAH??  😱😱😱😱😏 BTW,  ASAL WATAK GYU YG DIBERI MAKIN GANAS WEYHH ?! XDD
-taerrcrush -taerrcrush Jul 20
Bangang abadi la si Tae nih pftttt sakai Ah nmpk sgt suka melalui rupa hahaha