Meant To Be

Meant To Be

304K Reads 17.8K Votes 80 Part Story
fifa By fancyfroy Updated Jan 01

Muhammad Adam Calvin

Namanya tidak seindah sifatnya.
Ego dan sifat angkuh sentiasa bermaharajalela, bagaikan sudah sebati dengan dirinya.
Dia lelaki sombong yang sangat anti pada perempuan. 
Namun, dia juga lelaki yang punya nafsu.
Nafsunya terhadap seorang wanita telah mengubah segalanya. 
Dan kini, dia ingin menagih kembali cinta wanita itu. 

Maira Nur Syafa 

Seorang wanita yang berhati mulia.
Hatinya telah dihancurkan pada mulanya. 
Namun, dia tetap mencintai lelaki itu.
Sehingga dia sanggup melakukan apa sahaja buat lelaki itu.
Akhirnya dia sedar bahawa lelaki itu hanya mempermainkannya.
Dirinya yang dahulu bukanlah yang sekarang.
Dia pergi membawa diri bersama nyawa lain yang mulai membesar di dalam rahimnya.
Seorang lelaki yang pernah memendam perasaan terhadap dirinya datang untuk melamar dirinya.
Lelaki itu sah menjadi miliknya. 
Namun, hanyalah sementara.

"Saya sayangkan awak, Adam. Tapi, kenapa awak buat saya macam ni? Sampai hati awak mainkan perasaan saya."

"Eh perempuan, cuba kau cermin diri kau tu. Layak ke kau nak berdamping dengan aku? Aku lebih rela matilah daripada bercinta dengan kau."

"Maira, saya cintakan awak. Saya boleh cuba bahagiakan awak. Sudi tak awak jadi peneman hidup saya?"

Nantikan...

S T A R T E D : 15 | 07 | 2016
E N D E D       : 

Highest ranking ;

[2017]

#09 in Teen Fiction [09/04]
#06 in Teen Fiction [20/07]
#04 in Teen Fiction [05/08]

  • highschool
  • married
  • novel
  • romance
  • sad
  • teenfiction
velvetcah velvetcah May 22, 2017
Ya Allah..  Fav cast nii. 😂😘😘😘😍 greyson chance fans here *not kipas kay* HAHAHAHAH
hakunamatata_hjzmn hakunamatata_hjzmn Nov 20, 2016
Omg . Saya dah lah minat kat Manu Rios . 😍😍 . Mmg sesuai crite ni .
NurHidayah531 NurHidayah531 Dec 24, 2016
Wow ...dh jumpa jodoh ...cepat giler der.....hahhhaaa 😆....soo God luck for syafa.......😘  I'm enjoyed for this Novell....😂.,,,,
by_lysh by_lysh Feb 12, 2017
Manurios bhaiii🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌