мєαηт тσ вє

мєαηт тσ вє

16.1K Reads 1.3K Votes 23 Part Story
راج فرح نبيلة ✾ By vanillas- Updated a day ago

Muhammad Adam Calvin .
Dingin . Itulah sifatnya . Bukan senang nak tengok dia senyum . Juga memiliki hati yang keras seperti batu . 

Maira Nur Syafa .
Ceria merupakan sifat semula jadinya . Senyumannya mampu membuatkan semua lelaki cair . Tapi , hatinya hanya terlekat pada seorang lelaki iaitu Adam .

" Boleh tak kalau kau pergi dari hidup aku ? Aku benci kau . Aku muak tengok muka kau setiap hari . " - Adam 

" Tapi , saya sukakan awak Adam . Saya tak layak ke untuk awak ? " - Syafa

Hidup Syafa musnah selepas Adam merosakkannya . 

Adam nekad untuk menebus segala kesalahannya . 

Namun , di saat dia mahu memperbaiki kesalahannya , Fariz muncul sebagai pengganti dirinya . 

Masih adakah ruang di hati Syafa buat Adam ? Atau adakah Fariz pengganti yang sesuai untuk menggantikan dirinya ? 

Nantikan...

Highest ranking ; 

#33 in Teen Fiction [16/10]
#32 in Teen Fiction [28/11]

Omg . Saya dah lah minat kat Manu Rios . 😍😍 . Mmg sesuai crite ni .