M E A N T  T O  B E ❪ Malay Novel ❫

M E A N T T O B E ❪ Malay Novel ❫

218K Reads 14.3K Votes 78 Part Story
ongstar 🌟 By ddytae Updated Dec 05

Muhammad Adam Calvin .

Namanya tidak seindah sifatnya .
Ego dan sifat angkuh sentiasa bermaharajalela , bagaikan sudah sebati dengan dirinya .
Dia lelaki sombong yang sangat anti pada perempuan . 
Namun , dia juga lelaki yang punya nafsu .
Nafsunya terhadap seorang wanita telah mengubah segalanya . 
Dan kini , dia ingin menagih kembali cinta wanita itu . 

Maira Nur Syafa .

Seorang wanita yang berhati mulia .
Hatinya telah dihancurkan pada mulanya . 
Namun , dia tetap mencintai lelaki itu .
Sehingga dia sanggup melakukan apa sahaja buat lelaki itu .
Akhirnya dia sedar bahawa lelaki itu hanya mempermainkannya .
Dirinya yang dahulu bukanlah yang sekarang .
Dia pergi membawa diri bersama nyawa lain yang mulai membesar di dalam rahimnya .
Seorang lelaki yang pernah memendam perasaan terhadap dirinya datang untuk melamar dirinya .
Lelaki itu sah menjadi miliknya . 
Namun , hanyalah sementara .

" Saya sayangkan awak , Adam . Tapi , kenapa awak buat saya macam ni ? Sampai hati awak mainkan perasaan saya . "

" Eh perempuan , cuba kau cermin diri kau tu . Layak ke kau nak berdamping dengan aku ? Aku lebih rela mati lah daripada bercinta dengan kau . "

" Maira , saya cintakan awak . Saya boleh cuba bahagiakan awak . Sudi tak awak jadi peneman hidup saya ? " 

Nantikan...

S T A R T E D : 15 | 07 | 2016
E N D E D       : 

Highest ranking ;

#09 in Teen Fiction [09/04]
#06 in Teen Fiction [20/07]
#04 in Teen Fiction [05/08]

  • highschool
  • married
  • novel
  • romance
  • sad
  • teenfiction
velvetcah velvetcah May 22
Ya Allah..  Fav cast nii. 😂😘😘😘😍 greyson chance fans here *not kipas kay* HAHAHAHAH
hakunamatata_hjzmn hakunamatata_hjzmn Nov 20, 2016
Omg . Saya dah lah minat kat Manu Rios . 😍😍 . Mmg sesuai crite ni .
NurHidayah531 NurHidayah531 Dec 24, 2016
Wow ...dh jumpa jodoh ...cepat giler der.....hahhhaaa 😆....soo God luck for syafa.......😘  I'm enjoyed for this Novell....😂.,,,,
by_lysh by_lysh Feb 12
Manurios bhaiii🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌