NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
❝ meant to be || malay novel ❞

❝ meant to be || malay novel ❞

58.9K Reads 4K Votes 40 Part Story
(๑•́ ₃ •̀๑) By dearfarah- Updated Apr 20

MUHAMMAD ADAM CALVIN 

" Huh , kau nak aku bertanggungjawab ? Kau nak aku kahwin dengan kau ? Eh , aku lebih rela mati lah daripada kahwin dengan kau . " 

" Aku benci kau . Kau kena sedar diri kau siapa . " 

MAIRA NUR SYAFA 

" Awak , saya nak awak bertanggungjawab . Awak dah janji yang awak takkan tinggalkan saya . Kenapa awak buat saya macam ni ? " 

" Saya akan pastikan suatu hari nanti awak akan menyesal , Adam . Saya janji . " 

Ya , Adam akhirnya sedar akan kesilapan yang dilakukan olehnya beberapa tahun yang lalu .

Kini , dia nekad . Dia sendiri yang akan mengahwini Syaf walaupun Syaf telahpun menjadi isteri kepada seorang lelaki yang bernama Syed Fariz Mikhael . 

Nantikan...

Highest ranking ; 

#13 in Teen Fiction [06/01]
#10 in Teen Fiction [07/01]
#09 in Teen Fiction [09/04]

hakunamatata_hjzmn hakunamatata_hjzmn Nov 20, 2016
Omg . Saya dah lah minat kat Manu Rios . 😍😍 . Mmg sesuai crite ni .
NurHidayah531 NurHidayah531 Dec 24, 2016
Wow ...dh jumpa jodoh ...cepat giler der.....hahhhaaa 😆....soo God luck for syafa.......😘  I'm enjoyed for this Novell....😂.,,,,
by_lysh by_lysh Feb 12
Manurios bhaiii🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌