NEW: Tap by Wattpad
FREE Addictive Chat Stories 😍🔥
DOWNLOAD NOW!
❝ meant to be || malay novel ❞

❝ meant to be || malay novel ❞

40.9K Reads 2.7K Votes 33 Part Story
fara (๑•́ ₃ •̀๑) By dearfarah- Updated 2 days ago

Muhammad Adam Calvin .
Dingin . Itulah sifatnya . Bukan senang nak tengok dia senyum . Juga memiliki hati yang keras seperti batu . 

Maira Nur Syafa .
Ceria merupakan sifat semula jadinya . Senyumannya mampu membuatkan semua lelaki cair . Tapi , hatinya hanya terlekat pada seorang lelaki iaitu Adam .

" Boleh tak kalau kau pergi dari hidup aku ? Aku benci kau . Aku muak tengok muka kau setiap hari . " - Adam 

" Tapi , saya sukakan awak Adam . Saya tak layak ke untuk awak ? " - Syafa

Hidup Syafa musnah selepas Adam merosakkannya . 

Adam nekad untuk menebus segala kesalahannya . 

Namun , di saat dia mahu memperbaiki kesalahannya , Fariz muncul sebagai pengganti dirinya . 

Masih adakah ruang di hati Syafa buat Adam ? Atau adakah Fariz pengganti yang sesuai untuk menggantikan dirinya ? 

Nantikan...

Highest ranking ; 

#18 in Teen Fiction [23/12]
#13 in Teen Fiction [06/01]
#10 in Teen Fiction [07/01]

hakunamatata_hjzmn hakunamatata_hjzmn Nov 20, 2016
Omg . Saya dah lah minat kat Manu Rios . 😍😍 . Mmg sesuai crite ni .
NurHidayah531 NurHidayah531 Dec 24, 2016
Wow ...dh jumpa jodoh ...cepat giler der.....hahhhaaa 😆....soo God luck for syafa.......😘  I'm enjoyed for this Novell....😂.,,,,
by_lysh by_lysh Feb 12
Manurios bhaiii🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌