Multiple Identity Disorder

Multiple Identity Disorder

11.5K Reads 1.3K Votes 16 Part Story
sweet_ryan By sweet_ryan Completed

Dia mulai mendapat chat daripada aplikasi twitter daripada seseorang lelaki yang tak dikenali. Boleh diktakan, setiap hari lelaki itu menganggunya...

'Aku cemburu bila nampak kau dengan lelki lain...' 

Itu merupakan satu ancaman bagi Jihyo. Macam mana lelaki itu tau yang dia berjumpa dengan lelaki petang tadi? Siapa lelaki ini sebenarnya.

'Kau sapa?'-Jihyo

'Aku dkt sngt dengan kau... Tu pun kau tak nampak ke?'

Namun, disebalik itu, lelaki ini tersimpan sifat romantiknya yang kadang kadang boleh buat Jihyo cair. 

'Kalau matahari tak hidup pun tak apa.. Asalkan kau hidup di hati aku sudah memadai...'

Tapi, dia tak tau.. Ada bncana besar yang akan terjadi pada dirinya.. Yang akan membuatkan dia berasa takut dengan lelki itu. 

DIALAH LELAKI YANG MEMPUNYAI DUA IDENTITI BERBEZA..

wtfuwant- wtfuwant- Jul 15
Best giler..thp babun + beroxx xsbr nk baca next chapter I like psycho..BTW sory membatak and mncarut..
jeonjimin- jeonjimin- Jul 15
BEST SIAAA HUWAA 😂 IM BEING UR FANS NOW >.< NOTICE ME SENPAI LOL HAHAHA
aceji_4ever aceji_4ever Jul 15
Jungkook psycho..huhu..but best lh author..sambunclagi yer..i will supporting u..fighting
Ga tau mau bilang apa thor, tapi sumpah citer ini best sangat...
Minizzy_ Minizzy_ Jul 15
Ye2 tau nyebok ttbe komen sdgkn mnggu dpn trial _.._ kbhai serm sejk ni .-.
Jungkook stalker Jihyo ke?? Sampai tengok Jihyo pakai baju tak berlengan dan Jungkook puji dia seksiii