Andai Itu Takdirku

Andai Itu Takdirku

3.1K Reads 181 Votes 23 Part Story
Julita Aisha By Jju_lita Updated 3 days ago

'Andai itu takdirku... Aku rela hadapinya.'


Ibu tiri selalu dikaitkan dengan sikap yang kejam selalu membuli Cinderella. Dipukul? Dihina? Memang semua tu Liana Qasha dah serik lalui semuanya. Dia yang harus membuat semua kerja rumah sementara ibu tiri dan abang tiri hanya goyang kaki

"Sudah! Kau jangan nak buat muka sedih kat sini. Aku tak ada masa nak tengok lakonan drama spektra kau! sekarang kau adalah orang gaji kat rumah ni."

Liana Qasha bersyukur apabila ada seorang lelaki yang menyelamatkannya dari ditipu untuk dijadikan pelacur. Menjadi orang gaji kepada Adrian Iskandar bagai sinaran baru hidupnya. Teruk juga Liana Qasha untuk terus lalui hidup di dalam rumah tu. Dahla menjadi orang gaji dibawah lelaki yang sombong dan ego tahap maksimun!

Dapatkah Liana Qasha temui kebahargiannya yang dinanti-nantikan selama ini?


#AndaiItuTakdirku

No comments listed yet.