The Dragon Heir

The Dragon Heir

75K Reads 6K Votes 44 Part Story
Nur Haura By Nur_Haura Updated 4 hours ago

Tamat sudah kisah perjalanan hidup Annabella yang mencari identiti diri di Sylvania: An Ethereal World...

Namun masih ada lagi persoalan yang belum terungkai menjadi tanda tanya...

Selepas Perang Lvanians-Demons II berakhir...

Sisa-sisa kegelapan masih ada di Sylvania...

Nemesis hanya menunggu masa untuk membangkitkan Keres...

Empat tahun kemudian, lahir sepasang kembar dengan empat darah keturunan Heroic Knights yang pertama...

Salah satunya telah ditakdirkan menjadi seorang wira lagenda seperti Silent Knight untuk menghapuskan Keres...

Dia adalah...

"Aydan de la Ralynne, you're the next heir of The Unsleeping Dragon."

************************************

Sambungan kisah dari Sylvania: An Ethereal.

Aydan dengan Isabelle dah nak dekat 18 tahun dah ke? Pierce kata dia nak buka semula kuasa Aydan masa dia berumur 18 tahun kan?
amyfasliena amyfasliena Aug 10
nakalnya aydan..sama macam anna...dah tersuka dengan karakter aydan...
Lepas jadi playboy termasyhur, Aydan kena jadi wira termasyhur pulak lepas ni
bnktn- bnktn- Aug 03
Apalah Aydan ni. Boleh pulak perangai Lenhil menurun kat Aydan. Ish Ish Ish *menggeleng geleng kepala*. Finally u publish it *cry like a crybaby*. Thanks for update. And as usual, can't wait for the next and next and next chappy. 😄
Norlizie Norlizie Aug 03
Mcm x prcaya tu zen😂😂😂sebenarnya, aydan dengan isabelle ni umur bape?
Kenapa hubungan Eidan dengan Aydan keruh? Eidan dah tak sayang Aydan ke? Sedihnya😢😢😢