NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Aydan the Angele

Aydan the Angele

146K Reads 10.9K Votes 60 Part Story
Nur Haura By Nur_Haura Updated May 10

Kisah seorang putera yang elok paras rupa dari kayangan,
Putera kayangan yang menjadi kebanggaan sang Raja Dewa,

Sayapnya putih berkilat lebar sehingga meliputi sebuah tasik,
Pelepahnya bagai sutera emas yang ditenun kemas oleh sang bidadari,

Namun sikap alpa sang putera menjadi bahana,
Jatuh dari langit membawa satu era perubahan pada dunia,
Mengubah segala yang pahit menjadi satu harapan yang membahagiakan.

Kisah sang putera dari kayangan,
Menjadi sebutan sehingga ke akhir zaman.

Lahir sang putera yang membawa cahaya yang sama,
Dikatakan menjadi pahlawan lagenda yang menjadi harapan bangsa,

Hadirnya bersama harapan,
Datangnya bersama kebahagian,
Munculnya bersama cahaya kehidupan,

Sang Putera Pahlawan Lagenda,
Ia dinanti sepanjang masa,.
Menjadi harapan yang menderita...

P/S: Sambungan dri Kisah SYLVANIA

yasmin041000 yasmin041000 Aug 03, 2016
Aydan dengan Isabelle dah nak dekat 18 tahun dah ke? Pierce kata dia nak buka semula kuasa Aydan masa dia berumur 18 tahun kan?
amyfasliena amyfasliena Aug 10, 2016
nakalnya aydan..sama macam anna...dah tersuka dengan karakter aydan...
yasmin041000 yasmin041000 Aug 03, 2016
Lepas jadi playboy termasyhur, Aydan kena jadi wira termasyhur pulak lepas ni
supremebang supremebang Aug 03, 2016
Apalah Aydan ni. Boleh pulak perangai Lenhil menurun kat Aydan. Ish Ish Ish *menggeleng geleng kepala*. Finally u publish it *cry like a crybaby*. Thanks for update. And as usual, can't wait for the next and next and next chappy. 😄
Norlizie Norlizie Aug 03, 2016
Mcm x prcaya tu zen😂😂😂sebenarnya, aydan dengan isabelle ni umur bape?
yasmin041000 yasmin041000 Aug 03, 2016
Kenapa hubungan Eidan dengan Aydan keruh? Eidan dah tak sayang Aydan ke? Sedihnya😢😢😢