Aydan the Angele [COMPLETE]

Aydan the Angele [COMPLETE]

243K Reads 8.9K Votes 35 Part Story
Nur Haura By Nur_Haura Completed

Aydan de la Ralynne.
He's a Prince but also a Troublemaker.

Kuasa yang terkunci telah kembali.
Takdirnya sebagai pengguna kuasa cahaya telah bermula kini.

Dia perlu menghalang Keres dan Nemesis.
Lelaki bersayap yang selalu muncul dalam mimpinya kekal misteri.

"You have a great power of light. With the power, you can surpass your ancestors. I will lock your power untill the time being, O Descendant of the Light," - Pierce, The Unsleeping Dragon.

                              ***

AYDAN THE ANGELE sambungan dari ANNABELLA VALIANT. Please read it first before continue read this story. TQ :)

  • action
  • adventure
  • beast
  • celestial
  • demon
  • dragon
  • family
  • friend
  • guardian
  • love
  • magic
  • magician
  • shapeshifter
  • sorcerer
  • war
  • wattys2017
  • world
yasmin041000 yasmin041000 Aug 03, 2016
Aydan dengan Isabelle dah nak dekat 18 tahun dah ke? Pierce kata dia nak buka semula kuasa Aydan masa dia berumur 18 tahun kan?
amyfasliena amyfasliena Aug 10, 2016
nakalnya aydan..sama macam anna...dah tersuka dengan karakter aydan...
yasmin041000 yasmin041000 Aug 03, 2016
Lepas jadi playboy termasyhur, Aydan kena jadi wira termasyhur pulak lepas ni
supremebang supremebang Aug 03, 2016
Apalah Aydan ni. Boleh pulak perangai Lenhil menurun kat Aydan. Ish Ish Ish *menggeleng geleng kepala*. Finally u publish it *cry like a crybaby*. Thanks for update. And as usual, can't wait for the next and next and next chappy. 😄
Norlizie Norlizie Aug 03, 2016
Mcm x prcaya tu zen😂😂😂sebenarnya, aydan dengan isabelle ni umur bape?
yasmin041000 yasmin041000 Aug 03, 2016
Kenapa hubungan Eidan dengan Aydan keruh? Eidan dah tak sayang Aydan ke? Sedihnya😢😢😢