NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
[7] idiot ✿ knj ✅

[7] idiot ✿ knj ✅

24.6K Reads 3.7K Votes 16 Part Story
mot ❜ By sleepingbeautae- Completed

"lembabnya kau nii ! kenapalah kau bodoh sangat ni ?!"

"cikgu, mana boleh merungut, cikgu sendiri cakap sabar itu separuh daripada iman.."

"mana aku tak bengang dengan kau kalau 1+1 pun kau jawab qwiyomi !" 


-kisah tentang seorang cikgu lelaki home-tuition yang sakit kepala kerana kebengapan pelajarnya .


; s/i from = @bunktan- ♡ [and also winner from bunktan's s/i competition]

• cover cr ; @_ellen_drawing (ig)

Highest ranking - was in #33 in fanfiction.

DerpFaceuu DerpFaceuu Apr 11
Setiap..SETIAP..innalillah lah kau joon..aku nak ajar adik aku 1 soalan pon dah cam anjing kebulur😂
DerpFaceuu DerpFaceuu Apr 11
Bagus ahh kau tahu cara nak JUJUR ni..hagaggagaga😂😂😂
kanghyori_ kanghyori_ Jan 22
uish ingat kan tangan je pemusnah rupanya suara pun boleh memusnahkan gegendang telinga omma kau 😂
Ooo. Dia yang mengajar. Ingatkan dia yang diajar 😂😂😂
baekisha baekisha Dec 30, 2016
Sama macm aku kuutt bila bosan mula tgn gatai nk amek fon😂
Choi_Robin Choi_Robin Nov 02, 2016
Sumpah baru bace sinopsis aq dah tergelak.. 😂😂😂😂😂