NEW: Tap by Wattpad
FREE Addictive Chat Stories 😍🔥
DOWNLOAD NOW!
Evlilik Mi??

Evlilik Mi??

198K Reads 4.8K Votes 28 Part Story
fuzuli kerata By fuzulikerata Updated Dec 03, 2016

Zorla evlendirilmeye mahkum bir kız ve seks düşkünü bir koca siz olsanız ne yapardınız bu kızımız kaçmaya çalışıyor ama tabi başaramıyor 
İç ses: mal işte 
Yaa sen sussana burda ciddi bir konuşma yapıyoz Allah Allah yaa her boka burnunu sokma 
Neyse okuyun işte bu çok zeki akıllı Einstein'in kayıp dölü olan iç sesimiz tanıtım yapmamıza izin vermiyor.

**KÜFÜR İÇERİR!!**

birkartanesi_ka birkartanesi_ka Nov 16, 2016
Bi abi kardesine asla seni sikerim demez edep diye bisey var ve ayrica tüm abiler kiznkardeslerini kendisinden cok sever
biraz abartılı yani bir abi kardeşine seni s*kerim demez bence
HalilKo9 HalilKo9 Nov 06, 2016
bence güzel ama benim abim bana çok düşkün 14 yaşıma geldim her zaman beni korur sadece bir kere çok sinirliydi bende sinirlendirdim aşkitom oyununu oynadığımı gördü ve vurdu başka hiç kızmadı bile canım abicimmmm
Zeynepmasal15 Zeynepmasal15 Dec 31, 2016
Bende Samsun'da yaşıyorum ilk defa bi kitapta geçmiş ismi çok mutlu oldum lan ididididijd
minikbiruh minikbiruh Oct 29, 2016
Yazım yanlışlarından başka bir şey yok hikayede.Hikayenin tamamında argo sözcükler kullanılmış.
fuzulikerata fuzulikerata Sep 14, 2016
İlerleyen bölümlerde daha az küfür var ama yine de sen bilirsin.