NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Aku Sayang Kau![√]

Aku Sayang Kau![√]

75.7K Reads 2.8K Votes 40 Part Story
AsyilahCattleya By AsyilahCattleya Completed

"You're the one who makes me feel the way music does."

CARLMALIANA QUSYAIRA-Pelik kan nama aku?Cam omputih pun ada.Nak buat macam mana,mak aku yang letak.Orang panggil aku Carl.Aku baru lepas grad.Tapi,mak long aku suruh aku jadi MAID?!
"Carl baru lepas grad kan?"
"Ya.."-CARL
"Boleh tak kalau Carl jadi maid kat rumah  mak long before dapat kerja?"
ZAMIL IKRAM-Dia anak kepada mak long aku.Dia baik sangat.Rajin,sopan dan hormat orang tua.Tapi ada rahsia yang disimpan rapi olehnya.Suatu peristiwa telah terjadi menyebabkan aku membawa diri ke kampung.
"Beri tiga sebab kenapa awak ada kat sini?"-CARL
"Sebab yang pertama,abang cintakan Carl.Sebab kedua,abang sayangkan Carl.Sebab ketiga,abang tak boleh kehilangan Carl."-ZAMIL

nblqissssss nblqissssss Mar 10
Mak long ni pon!! Ckp la nk minx tlg buat kje umah ke ape ke..ni tak di suruh nye jadi maid. Astaga