Ego VS Nafsu

Ego VS Nafsu

419K Reads 4.1K Votes 21 Part Story
miss_pendekks By miss_pendekks Updated Aug 08, 2016

Rumah tangga didirikan kerana penjodohan dari kecil . 

Bait cinta datang tanpa sedar . Ego menghalang mengucapkan cinta .

Nafsu ? Sapa yang takda nafsu kalau tinggal berdua dengan yang halal ? 

Rumah tangga yang tidak tentu arah . Apa lah nak jadi dengan diorang ekk ? Lets baca ini story untuk tahu kisah lebih lanjut :)

  • 18sx
  • drama
  • happy
  • love
  • romance
  • sad
Anak perempuan cina x boleh turunkan surname kpd anak... yg ni boleh pula 😂😂
-doraemin -doraemin Jun 03
kita ni nk sgt kawen awal, dia tu menolak rezeki dpt kawen awal 😑
IraNazirah IraNazirah Aug 03, 2016
aik,klu suami jd dato,isteri jd datin la..knp plak nk jd puan sri...
IraNazirah IraNazirah Aug 03, 2016
mcm nama musim je..
                              el nino + la nina = el nina..
                              ni msti peel pn ala2 puting bliung ni..hehe