Berapa Rating Cintaku?

Berapa Rating Cintaku?

14.9K Reads 520 Votes 11 Part Story
syamnuriezmil By syamnuriezmil Completed

Intan Asyura ada banyak peraturan dalam bercinta. Peraturan ini sengaja dibuat bagi melindungi hati dan perasaannya daripada dilukai. Bukan kerana dia pernah ada pengalaman yang lalu, dia sendiri tidak pernah bercinta pun, cuma sebagai anak tengah, sifatnya begitu.

Oleh sebab itu, Intan Asyura bercadang untuk menolong Qaiser Adam mencari Siti Nur Asyura. Pertolongannya itu adalah bagi mengelakkan dirinya daripada dicalonkan sebagai isteri Qaiser Adam kerana salah satu peraturan percintaan Intan Asyura ialah...

Sorry, I don't date duda!

Tak sangka Megat Iskandar Daniel, bos di syarikatnya turut cuba memikat hati Intan Asyura. Megat Iskandar Daniel mempunyai rancangannya tersendiri. Bagi dia, plan always can change, but goal remain the same. Masalahnya, Intan Asyura juga...

Sorry... I don't date bos sendiri!

Akhirnya, Intan Asyura berjaya simpulkan semua peraturan cintanya kepada satu peraturan sahaja...

Sorry... I only date, my future husband!

Tapi siapa?

dah terima semalam, dah baca habis dah.... 
                              thumbs-up sis Syamnuriemil,  sungguh2 terhibur dengan watak makcik, pakcik dan M14 ni... (tak bosan nak baca ulang banyak2 kli-rasa sweet jer, ,, lori gula tertumpah)
surayadino surayadino Jun 25
Semlm habis baca...
                              Lucu tang dialog "kalau awak senget sebelah pun saya tak kisah.. Saya tahu, awak senget sebab saya.." 
                              Pikcup line tak boleh blah.. Tapi sweet.. 
                              Memula mmg keliru dgn pokcik tu.. Kalau betul pokcik ada hati kat makcik.. Mesti ending sedih.. Mujur..
detto02 detto02 Jun 26
Da khatam 3 kali dlm 2 hari... lg mau bace bace n bace lg... ulg byk mana pon... tetap meghenyeh lg