For every story tagged #WattPride this month, Wattpad will donate $1 to the ILGA
Pen Your Pride
[C] Kumamon | Suga

[C] Kumamon | Suga

362K Reads 50K Votes 72 Part Story
.--- .--- -.- By niijjk_ Completed

[Tengah dalam pengubahsuaian]

"Suga..."

"Ya?" Dia memandang aku.

"Kenapa ada satu bunga plastik terselit dekat sini?"

Bibirnya tersenyum penuh makna. "Kau rasa?"

"Rasa? Entahlah. Setakat ni saya tak pernah rasa bunga plastik."

Tiba-tiba dia ketawa kuat. Aku memandangnya pelik. Apa yang lawaknya? Betulkan apa aku kata.

"Kau ni kadang-kadang slow jugak eh." Perlinya.

Aku mengerutkan dahi, geram. "Ish! Saya cakap benda betul. Bagitahu jelah!"

"Okey, okey." Suga menghentikan tawanya. Untuk seketika dia berdehem sebelum matanya beralih memandangku.

"Aku memang sengaja bawa 11 mawar segar dan setangkai mawar plastik. Nak tahu kenapa?" 

Aku mengangguk.
 
"Sebabnya adalah, bunga plastik tu ibarat cinta dan kasih sayang aku pada kau. Aku akan mencintai kau sehingga bunga mawar plastik itu mati..."

×××××××××××××××××××

START 26JUNE2016
END 29JUNE2017

  • bts
  • complete
  • fanfiction
  • jimin
  • korea
  • kumamon
  • love
  • malay
  • motionless
  • novel
  • random
  • romance
  • sad
  • shortstory
  • student
  • suga
  • swag
  • wattys2018
fatinanimah fatinanimah Dec 21, 2017
Klu sy laa kan. Baik jadi neck pillow.. Sdp je tidur. 😪😪
sugathron04 sugathron04 Dec 09, 2017
Ish....nk vote tapi dak oren x ksi pulak.serba slh lak....org komen jelah dulu
nabella16_ nabella16_ Nov 20, 2017
Buat kek ke rumahh dlm tandas bhahaha ...best thoo bab nie dh best ..keep working
Beautaefool- Beautaefool- Dec 09, 2016
Aku nak jadi Jimin..hakhakhak..pastu aku nak peluk diri aku kuat2 sampau aku mati..kk jkhk
TwinJung03- TwinJung03- Dec 02, 2016
wht do you mean by 'murah'? nak jadi mak ayam pulak ke HAHHHA