Isteri Pakai Buang✔️

Isteri Pakai Buang✔️

584K Reads 19K Votes 67 Part Story
Tasya_ By Miss_uncontrollably Completed

|TAMAT| 

Aku Bella.

Aku tidak menafikan yang diriku sangat sosial,tetapi itu tidak bermakna tubuh badanku mudah disentuh oleh mana-mana lelaki termasuklah teman lelakiku sendiri,Suho.Hidupku sangat dikawal oleh abangku,Adrian Sufi.Bukan abang kandung tetapi anak yang dipungut oleh bapaku

Semuanya telah mengubah hidupku hanya disebabkan suatu malam yang malang.Tubuhku menjadi mangsa sebagai pemuas nafsunya.Hanya satu akad nikah,satu lafaz cerai dan satu seksaan hanya disebabkan dendamnya telah membuatku rasa terhina

"Kenapa awak seksa saya macam ni Ad? kalau awak kahwin dengan saya hanya nak seksa,pukul dan jadikan saya sebagai pemuas nafsu awak,lebih baik awak ceraikan saya!." 
~BELLA


"No! aku takkan ceraikan kau. Aku akan ceraikan kau bila aku dah jemu dengan diri kau tu, and then aku sendiri akan jatuhkan talak!"
~AD

"Jadi saya ni cuma isteri pakai buang awak?"
~BELLA


Orang dulu-dulu menyatakan Jangan terlalu benci dengan seseorang, nanti bertukar cinta. Ya, salah aku membenci lelaki bernama Adrian Sufi sehingga terjunam dengan percintaan dan hadirlah zuriatku.

Saat mencapai bahagia, pasti ada dengki. Itu lumrah manusia.
Kau berubah serta merta kerana dia.
Kau buang aku serta merta kerana dia.
Kau hina aku serta merta kerana dia.
Semuanya kerana dia. Ya, aku telan semuanya kerana aku ada Allah yang maha adil.

Tetapi, usahlah pelik jika perasaan aku berubah disebabkan lafaz yang terukir di bibirnya.

Aku ada prinsip.
Sudah ludah, takkan lah nak jilat semula?

Kau hadir membawa bahagia
Kau pergi membawa derita,
Kau hilang membawa ketenangan
Kau muncul membawa kenangan
••••••••••••••••••••••••••••••••••
Copyright © by Syaa

  • bella
  • dendam
  • emosi
  • ibu
  • isteri
  • kasihsayang
  • seksaan
  • sosial
AININ277720 AININ277720 Aug 16
Anak pungut ... Anak pungut ! Mulut ko .... Cam longkang ! Ada ke ko cakap cam tu
Bapakk.. Terkejut aku muka.. Taehyung jadi wtk utama. 😂😂
AININ277720 AININ277720 Aug 16
X pe ... Dengar ni ... Ko lelaki , aq perempuan . Jadi boleh x aq bagi pemumbuk kat dia ? eh bukan . Penyepak kat dia ... boleh ?