The[MONSTER]Alpha

The[MONSTER]Alpha

43.4K Reads 3.8K Votes 36 Part Story
Lululululululuhaen❤ By -theMxdAuthor Updated 3 days ago

Sequel The Runaway Mate.

Dia si Alpha Blackmoon Pack.
Dia,namja tampan berhati monster.
Dia,si Alpha yang kejam.
Hanya kehilangan Mate tercinta,dia berubah sepenuhnya.

Dia bukan seperti dulu lagi.
Dia bukan si comel seperti dulu lagi.
Dia bukan lagi
Oh Sehun,
Namja tampan yang sweet.

"Don't blame me that I change into a monster.Blame the people that take my Luna away from me,Song Jihyo"

You can call him monster,
Because,
He is The [Monster]Alpha

Cast:
Song Jihyo as Oh Jin Hee/Song Jihyo
Oh Sehun as Oh Sehun
Exo as Exo
Chanwoo iKon as  Jung Chanwoo
Got7 as Got7 
Jungkook BTS as Jungkook
Jimin BTS as Jimin

AMARAN!!
TYPO BERLAMBAK
ANNOYING 
MERAPU.

#1 in werewolf(1 october 2016)

mimie203 mimie203 Jun 25
Author palli² update
                              Tk sabar nk baca
                              Semua ff author mmng terbaik^_^
NurKhamelia NurKhamelia Jun 26
Bila nak update lagi ni. Tak sabar lah. Saya nak sangat tahu apa akan terjadi. Jungkook sihat ke tak?
NurKhamelia NurKhamelia Jun 22
Apa pun palli update. Aku dah nak gila waktu tengok ada zambungannya
aceji_4ever aceji_4ever Jun 21
Wahh...daebaklah sambungan die..i like ^~^ hehe..sambung lagi yer author..fighting💪
NurKhamelia NurKhamelia Jun 22
Macam mana jihyo atau jin hee tak boleh dengar werewolf dia iaitu hana kalau tu jihyo lah.
IraSafiya IraSafiya Aug 07
Update plisssss.....jihyo x matikn....jebal update nak taw episode seterusnya.....🙏🙏🙏🙏🙏