The Sedition

The Sedition

43.9K Reads 5.4K Votes 28 Part Story
Boipoi By Boipoi Updated Sep 20

Birbirimizi sevmek için yanlış dönemdeydik.

  • boyxboy
  • bxb
  • exo
  • hayran
  • kurgu
  • luhan
  • sehun
  • yaoi
Oha şu an beni takip ettiğini gördüm, bu beni ağlatır (╥﹏╥)
Güneşim, tatlım, güzelim, ay ışığım... Bunlar yerinde kullanıldığında o kadar güzel kelimeler ki (╥﹏╥)
moogleraito moogleraito Jul 20, 2016
Yaa EM e o kadar çok bağlanmıştım ki keşke başka bir HunHan fici yayınlasa diyordum ama yayınlamıyordu o yüzden kitabı 500 kere okumuşumdur ckcksşoxlfo vee dualarım kabul olduu o yeahhh KDLXŞSKCDLKlcclöslfklx
- - Aug 11, 2016
Bu Chan Niye Herkesin Kolunu Yeme Çabasında, Şuna Bi Kol Alın Parası Neyse Verek
Hunhanismybae Hunhanismybae Sep 06, 2016
Allah aşkına nolursun bana bu gifi at çıldırcam  wattpad salak salak güncelleme yapacağına şu medyaları gifleri kaydetme tuşu yapsın artık aq
sayisalcilardayazar sayisalcilardayazar Aug 08, 2016
Daha başlamadan içim acıdı lan. Dayabilir miyim ki? Offf bir an hangi şarkıdan alıntı bu dedim djdjddjjd şimdi sıra bende;
                              
                              Harika yazmışsın demek yeterli mi? 
                              Tatmin edermi ki seni?
                              Getirirmi sürtük ilham perilerini
                              Yb yakınzaman da gelir mi?