You're Such Vampire! I Hate You Chim!

You're Such Vampire! I Hate You Chim!

104K Reads 5.5K Votes 57 Part Story
alex___ By w4w4_00 Updated Jul 24

***Pencapaian : 
Ranking #1 in Vampire (27/12/2016)

" jimin! tolong jangan buat aku macam ni jimin! kau janji kau takkan tinggalkan aku kan? " mengalir airmata minah melihat suaminya muntah darah di pangkuannya setelah terkena serangan daripada vampmon 

" jimin... mana janji kau jimin? anak dalam perut ni perlukan kau! " semakin banyak airmata minah mengalir tanpa henti melihat jimin seperti tiada harapan untuk hidup 

tiba-tiba jimin seperti kekejangan otot, lama kelamaan matanya terpejam perlahan-lahan, minah yang berada di sisinya kaku melihat jimin

" ji.. jimin.. bangun jimin! jimin! bangun!! " minah menangis teresak-esak kerana orang yang dia sayang lenyap di telan mati 

" jimin!!!!!!!! " 
_________________________________________

apa sebenarnya terjadi pada jimin? selamatkah dunia manusia dan dunia vampire? siapa sebenarnya vampmon? semua jawapannya ada di dalam. 

Cast: 
Park jimin ( bts )
Bang minah (girls day )

Other cast:
Bts member 
Lain-lain

✔ vote
✔comment 
✔add your reading list

Waaa... sama lah mcm saya... saya kalau keluar simple simple jek
Boleh lah... Ingatkan nak ship sinkook -sinb gfriend &jungkook bts
YukookHyuminMinSoo YukookHyuminMinSoo Sep 05, 2016
Bolehlah tu😂😂... btw kekadang teringat dengan Yein😂😂...
Tpi ok lh eunji..dia cantik..tpi next time bgilh yg lagi cantik...sebb V perangai dia gila2 eunji perempuan yg sangat sopan...jdi tk sesuai lh..bgi Eunji ngan Chanyeol Exo
Taelepathy_ Taelepathy_ Nov 27, 2016
Muka Jungkook dengan Halla srs serupa.. Pastu drng ada tahi lalat dekat tmpt yg sama..