One Shots ➸Jelena {ON HOLD}

One Shots ➸Jelena {ON HOLD}

4.1K Reads 123 Votes 4 Part Story
جمال✨ By revivaled Updated Sep 25, 2016

Cute, fluffy, mostly dirty, Jelena one-shots.

•••

Copyright © 2016 @revivaled, all rights reserved. 

Cover by @illustration

[ON HOLD UNTIL FURTHER NOTICE]

hoette hoette Jun 22, 2016
HEY QUEEN I'M LATE I'M SO SORRY I WAS NAPPING BECUS IM LAZY ASF AND HUNGRY SOOO BUT IT'S OK I'M MENTALLY FIRST ;)
bcdyheats bcdyheats Jun 22, 2016
this was gr8! but whatever you want is fine im not good with quick ideas 😭
sia_lb sia_lb Jun 21, 2016
Omg my mind is completely corrupted.. This was the first time I read a threesome.. U write so exceptionally well.. Omg how do u do it... It was great.. Waiting for more.. I can never get tired of your smut but I want cute n fluffy also.. May b u should now do some cute n fluffy..
fuckboystan fuckboystan Jun 21, 2016
if it dont happen in real life lets make it happen here lmaoooo
hoette hoette Jun 26, 2016
OMG U SHOULD DO AN IDEA WHERE JUSTIN IS A TEACHER AND SELENA IS A SEXY ASF STUDENT BECUS DAMN SELENA I'D BANG THAT ANYDAY OK BACK TO THE TOPIC AND THEN HE ASKS HER TO STAY BACK AFTER SCHOOL FOR A TALK OK? OK IDK WHY MAKE UP SOMETHING IDEK OK ANYWAY THEN THEY BANG IN THE CLASS HERHHEHE
bieberftzayn bieberftzayn Jun 22, 2016
this was one of the best smuts i have ever read! and yeah some cute and fluffy!