Kau Lelaki Itu

Kau Lelaki Itu

46.4K Reads 1K Votes 62 Part Story
Nor Syima By norsyima96 Completed

Malissa ~ Aku tak faham dan kalau boleh aku tak nak faham. Tapi semua dah terlambat. Mereka semua dah terlibat dalam hidup aku. Sampai aku rasa aku dah jatuh cinta pada salah seorang daripada mereka. Cuma, aku masih tak tahu siapa yang cintakan aku dalam diam. Sang Misteri, please munculkan diri awak.
            
            Wan ~ Saya cuma nak awak tahu. Dia sayangkan awak. Dia cintakan awak. Dia buat semua ni sebab awak Malissa. Kalau ikutkan saya tak nak ikut pun perjumpaan ni. Tapi sebab saya kesiankan dia. Awak cubalah cari siapa dia.
            
            Ammar ~ Saya tahu awak cintakan siapa Malissa. Saya juga tahu usaha saya macam sia-sia kan? Don't worry. Saya faham. Hati dan perasaan tak boleh dipaksa. Saya terima apa saja keputusan awak.
            
            Faiz ~ Aku cakap sikit pun salah. Cakap banyak pun salah. Aku tak fahamlah dengan kau ni Lis. Kalau aku cakap kau bodoh, kau marah. Kalau aku cakap kau cantik pun kau marah. Habis kau nak aku cakap apa? 
            
            Tiga lelaki. Tetapi hanya satu pilihan hati Malissa. Siapa lelaki itu? Siapa bakal menjadi pilihan Malissa? Nantikan sehingga ke penghujung cerita.
            
            #66 in Romance (23/9/16)
        
        Nota kaki : Lagu tema Anugerah Terindah for hero and heroin. Lagu for watak jahat pula once again (descendants of sun)  Just imagine it okay?

No comments listed yet.